شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
قطعی مکرر آب و برق اسلام آباد و کشتارگاه  ارومیه
30 تیر 1397 - 7:33
شناسه : 4965
14

منطقه اسلام آباد و کشتارگاه در حاشیه کلان شهر ارومیه با ساختار غیر اصولی شهری که مسئولین شهری هم تقصیری ندارند این روزها با کمبود آب آشامیدنی و قطعی مکرر برق روزهای سختی سپری می کند . مردم منطقه ی اسلام آباد و کشتارگاه ارومیه این روزها حسابی از نبود آب آشامیدنی در طول روز […]

ارسال توسط :

منطقه اسلام آباد و کشتارگاه در حاشیه کلان شهر ارومیه با ساختار غیر اصولی شهری که مسئولین شهری هم تقصیری ندارند این روزها با کمبود آب آشامیدنی و قطعی مکرر برق روزهای سختی سپری می کند .
مردم منطقه ی اسلام آباد و کشتارگاه ارومیه این روزها حسابی از نبود آب آشامیدنی در طول روز و قطعی مکرر برق کلافه شده اند در کوچه و خیابان ، از زن و مرد تا کوچک و بزرگ با هر کسی صحبت می کنی حسابی کلافه شده اند .
فرهان پسر بچه ی کوچک اسلام ابادی در مواجه با کاور و دوربین خبرنگاری می گوید تو رو خدا به داد ما برسید . خونه هامون کوچک و خیلی گرم هست . کوچه هامون اندازه ی راهروی خونه هامون کوچیک هست .
برق مدام قطع میشه ، آب رو برامون با تانکر میارن و …
تهیه گزارش از کشتارگاه و اسلام اباد ارومیه که به بمبئی معروف هست حسابی اعصاب آدم رو داغون می کنه …
منطقه ای با مردمی مهربان و کم بضاعت درست چسبیده به مناطق شهری رو به متوسط بالای شهری ارومیه ، تانکر های شهرداری بصورت مرتب شبانه روزی در حال آبرسانی به مردم منطقه هستند که واقعا جای تقدیر و خسته نباشید دارد .
واقعا چه کسی مقصر است…
مردمی که در حاشیه ی شهر ، بصورت شبانه ، ساختاری غیر مجاز شهری ساخته اند یا مسئولین مدیریتی شهری که توان مقابله با ایجاد چنین ساختارهایی را ندارند .
کوچه هایی با عرض ۳ متر با خانه هایی با عرض ۲ متر ….
تراکم جمعیت به علت کوچکی خانه ها و پر جمعیتی خانوارها ، اسلام آباد و کشتارگاه ارومیه را با معضلات متعدد شهری روبرو کرده است .
مسئولین اداره ی آب و فاضلاب شهر ارومیه ، لوله کشی غیر قانونی و غیر مجاز روزهای اولیه شکل گیری محله اسلام آباد و کشتارگاه ارومیه را علت اصلی ماجرای گرفتاری های بی آبی مردم این مناطق عنوان می کنند که براستی نیز باید حق را به آنها داد .
امروز دیگر چه بخواهیم یا نخواهیم به هر صورت محله ی اسلام آباد یا کشتارگاه ارومیه در حاشیه ی شهر با تمام ساختار غیر اصولی شهری بدون اخذ مجوزهای قانونی لازم شکل گرفته است .
امید است مسئولین محترم شهری ارومیه در صدد اصلاح و تغییرات اصول شهری در این مناطق کم بضاعت داشته باشند تا شاید باری از درگیری ها و ناراحتی های اهالی این منطقه کاسته شود .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.