چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
قلع و قمع و بریدن ۲۰۰ اصله درخت در آستانه روز درختکاری در روستای #خوشاکو!
23 اسفند 1401 - 15:48
شناسه : 18757
11

❌ قلع و قمع و بریدن ۲۰۰ اصله درخت در آستانه روز درختکاری در روستای #خوشاکو!   📌 درحالیکه رهبر معظم انقلاب با اهمیت به موضوع درختکاری، هر ساله در روز درختکاری شخصا اقدام به کاشت نهال می‌نمایند. اما متاسفانه در آستانه روز درختکاری، حدود ۲۰۰ اصله درخت ۳ ساله میوه سیب توسط افراد مغرض […]

ارسال توسط :

❌ قلع و قمع و بریدن ۲۰۰ اصله درخت در آستانه روز درختکاری در روستای #خوشاکو!

 

📌 درحالیکه رهبر معظم انقلاب با اهمیت به موضوع درختکاری، هر ساله در روز درختکاری شخصا اقدام به کاشت نهال می‌نمایند. اما متاسفانه در آستانه روز درختکاری، حدود ۲۰۰ اصله درخت ۳ ساله میوه سیب توسط افراد مغرض بصورت شبانه در مزارع کشاورزی روستای خوشاکو از توابع بخش سیلوانای ارومیه بریده شد.

 

📌 چنین اقدامات و حرکات ناسنجیده و به دور از شأن انسانیت از قبیل آتش زدن انبار علوفه دامداران و بریدن درختان کشاورزان توسط افراد مغرض و خدانشناس چند سالیست گریبان‌گیر مردم منطقه ترگور ارومیه بوده که فضا و نام ناامنی را از این منطقه برای افکار عمومی ساخته است.

 

📌 از مقامات قضایی و امنیتی انتظار می‌رود با بررسی ابعاد موضوع، افراد مرتکب به چنین اقدامات ناروایی را شناسایی و مجازات کرده تا بیش از این شاهد رنجش اذهان عمومی و به هدر رفتن زحمات چندین ساله کشاورزان و دامداران نباشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.