شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
لزوم بهره‌گیری از عنصر مقاومت برای تداوم انقلاب اسلامی؛
03 خرداد 1400 - 13:00
شناسه : 12885
7

کلیدواژه مهم پیروزی رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر «مقاومت» بود و همه مردم، کودک، جوان، پیر و مرد و زن، جهادگرانه و با انگیزه دفاع از کشور پای کار آمدند و با دشمن جنگیدند. سوم خرداد یک نقطه عطف مهم و تاریخی در دوران دفاع مقدس است که علاوه بر دستیابی به یک […]

ارسال توسط :
کلیدواژه مهم پیروزی رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر «مقاومت» بود و همه مردم، کودک، جوان، پیر و مرد و زن، جهادگرانه و با انگیزه دفاع از کشور پای کار آمدند و با دشمن جنگیدند.

سوم خرداد یک نقطه عطف مهم و تاریخی در دوران دفاع مقدس است که علاوه بر دستیابی به یک پیروزی بزرگ سیاسی- نظامی، همواره می‌تواند به‌عنوان یک عامل مهم و تأثیرگذار تاریخی بر تقویت انسجام ملی و مظهر خودباوری ملی مورد توجه قرارگرفته است.

در عملیات غرور آفرین بیت المقدس، رزمندگان اسلام اعم از رزمندگان سپاهی، ارتشی و بسیجی با همدلی و مشارکت توانستند مقاومت بی بدیلی را خلق کنند که منجر به فتح تاریخی خرمشهر گردید.

فتح خرمشهر نماد تجلی، ایستادگی و ایمان داشتن به توانمندی های داخلی است چرا که تا زمانی که متکی به کشورهای بیگانه باشیم پیشرفت نخواهیم کرد.

امروز هر ایرانی آزاده‌ای فتح خرمشهر را نماد سرافرازی و سربلندی ملتی می‌داند که در اوج تحریم‌های ظالمانه با قوی شدن و در سایه خودباوری ملی توانست از یک پیچ مهم تاریخی با موفقیت عبور کند و نسل‌های حال و آینده ایران همواره به فاتحان این پیروزی بزرگ ادای احترام خواهند کرد.

فتح خرمشهر فقط آزادسازی سرزمین نیست بلکه به نمایش گذاشتن اقتدار و خواست و اراده ملتی است که به‌رغم تحمل شرایط سخت، تحریم شدید در همه ابعاد نظامی، اقتصادی و سیاسی، شکل‌گیری هویت تاریخی جدیدی را، به ارمغان آورد و محصول فتح خرمشهر شکل‌گیری اندیشه و اراده و عزم جوانان ایران برای فائق آمدن بر مسائلی است که ناممکن بوده و امروز بخش‌هایی از آن در محور مقاومت کشورهای اسلامی رشد یافته و شکوفا شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.