شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
ماجرای ساختمان نیمه کاره “خانه بهداشت منطقه حسین‌آباد” ارومیه چه بود؟
09 اردیبهشت 1400 - 11:44
شناسه : 12608
11

طی روزهای اخیر عکس‌هایی از ساختمان نیمه‌کاره “خانه بهداشت”واقع در حسین آباد ارومیه در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرد. طی هفته اخیر عکس‌های از ساختمان نیمه تمام خانه بهداشت “حسین آباد ارومیه” در فضای مجازی پخش شد که در آن اعلام شده بود چند سالی این […]

ارسال توسط :

طی روزهای اخیر عکس‌هایی از ساختمان نیمه‌کاره “خانه بهداشت”واقع در حسین آباد ارومیه در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرد.

طی هفته اخیر عکس‌های از ساختمان نیمه تمام خانه بهداشت “حسین آباد ارومیه” در فضای مجازی پخش شد که در آن اعلام شده بود چند سالی این مکان نیمه کاره رها شده و اقداماتی برای تکمیل خانه سلامت واقع در منطقه حسین آباد شهر ارومیه انجام نشده است. در این راستا برای شفاف‌سازی و در جریان قرار گرفتن اصل ماجرا و مطالبات مخاطبان خبرنگار فارس پیگیر موضوع شد و با مسوولان مربوطه مصاحبه‌ای انجام داده است که در ادامه می‌خوانیم.

 

مشکلی از بابت ارائه خدمات بهداشتی در “منطقه حسین آباد” ارومیه وجود ندارد

 

رییس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه با اشاره به ساختمان نیمه‌کاره “خانه سلامت حسین آباد” به خبرنگار فارس گفت: طی ۶ سال گذشته اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی برای توسعه زیرساخت‌های شهری اقدام به ساخت‌وساز و احداث مکان‌های در نقاط مختلف شهر برای ارائه خدمات کرده است که یکی از این اقدامات این اداره کل احداث ساختمان “خانه سلامت” در منطقه حسین آباد ارومیه بوده است.

 

علی صدقیانی‌فر ادامه داد: با توجه به اینکه این اقدام طی سال‌های اخیر انجام شده و در حال حاضر به بهره‌برداری نرسیده است و با توجه به نیاز منطقه برای ارائه خدمات بهداشتی مرکز بهداشت ارومیه در انتظار اتمام این پروژه نمانده و اقدام به احداث ساختمان جدیدی به نام پایگاه المهدی کرد که منطقه حاجی پیرلو، وکیل آباد و حسین آباد را تحت پوشش خود برای ارائه خدمات بهداشتی در آورده است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر پایگاه بهداشت المهدی ۲ پایگاه دیگر در منطقه در حال فعالیت بوده و ارائه خدمات بهداشتی می‌پردازد تصریح کرد: ساختمان‌های احداث شده برای خانه سلامت در این مناطق نوساز و به تمام امکانات بهداشتی تجهیز شده و هیچ‌گونه کمبودی از لحاظ ارائه خدمات بهداشتی نداشته و در دوران کرونا به بهترین نحو ارائه خدمات در این مکان‌ها انجام شده است.

 

رییس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه افزود: بعد اتمام ساختمان نیمه‌کاره خانه سلامت واقع در منطقه حسین آباد که مراحل اجرایی آن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام می‌شود برنامه‌ها و تدابیر مناسبی برای این مکان اندیشه شده است، مانند راه‌اندازی پاراکلینیک زنان و زایمان در این مکان است که بعد از به بهره‌برداری رسیدن این مکان و تجهیز امکانات اقدام به ارائه خدمات به افراد منطقه خواهد کرد.

 

عملیات اجرایی “خانه بهداشت حسین آباد” در حال انجام است

 

 

 

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص ساختمان نیمه کاره خانه سلامت اظهار داشت: خانه “بهداشت حسین‌آباد” جزو پروژه‌های بازآفرینی بوده در حال اجر است و مراحل اجرایی آن کمی زمان‌بر است.

 

سید محسن حمزه‌لو افزود: این مکان در حال احداث است و نمای ظاهری و بسیاری از مراحل اجرایی آن به اتمام رسیده که دارای نگهبان بوده و راکد باقی نمانده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این مکان به عنوان مرکز سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی و توسعه زیرساخت‌های شهری در نظر گرفته شده است که بعد از اتمام پروژه و تجهیز امکانات به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

 

وی ادامه داد: در کنار این مکان “خانه محله” احداث شده است که برای استفاده کلاس‌های آموزشی، توانمندسازی و اشتغالزایی و بحث‌های فرهنگی و هنری که به طور متمرکز در این امکان به ارائه خدمات‌دهی می‌پردازند و به زودی افتتاح و آماده بهره‌برداری خواهد بود.

 

انتهای پیام/س

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.