شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
مبارزه با فساد مالی و اداری در ارومیه آغاز شد
06 بهمن 1398 - 10:32
شناسه : 8708
10

دستگیری رئیس یک ادره ی بزرگ استان در ارومیه به اتهام فساد مالی و اداری توسط نهادهای امنیتی ، اطلاعاتی  استان آذربایجان غربی ؛ نوید بخش آغاز مبارزه با مال اندوزی و به یغما بردن بیت المال است . مردم ارومیه چقدر با شنیدن این خبر خوشحال شده اند دستگیری یکی از مدیران بزرگ ادرات […]

ارسال توسط :

دستگیری رئیس یک ادره ی بزرگ استان در ارومیه به اتهام فساد مالی و اداری توسط نهادهای امنیتی ، اطلاعاتی  استان آذربایجان غربی ؛ نوید بخش آغاز مبارزه با مال اندوزی و به یغما بردن بیت المال است .

مردم ارومیه چقدر با شنیدن این خبر خوشحال شده اند دستگیری یکی از مدیران بزرگ ادرات دولتی استان به اتهام فساد مالی ؛ واقعا دیگر جامعه تحمل بالا کشیدن اموال بیت المال توسط عده ای که خود را از همه کس سرتر و بالاتر می دانند ندارد .

همین مدیران فاسد هستند که این روزها آبروی مملکت را به بازی میگیرند .

مدیران این روزها آینه ی تمام نمای وضعیت سفید ؛ زرد و قرمز جامعه هستند .

بیایید صادق باشیم مدیران ادارات دولتی استان و حتی ارومیه ببینیم کجا و چگونه زندگی می کنند . مطمئن هستم همه و همه در مناطق بالا و مرفه نشین شهر زندگی می کنند و بخاطر همین از حال و احوال مناطق متوسط و پایین نشین شهر بی خبر هستند.

بیایید مقاسه کنیم زندگی مدیران دولتی اوایل انقلاب را با همین حالا …

تنها را نجات اقتصاد و پیشرفت کشور این روزها پاکسازی سطح کل مدیریت از فساد و باند بازی می باشد .

مردم انتظار دارند ؛ انقلاب و مملکتی که با خون میلیون ها شهید بزرگ و تنومند گردیده است از وجود آقازاده ها ؛ مدیران فاسد و افراد منافق حرص گردد. سربازان گمنام امام زمان وزارت اطلاعات ؛ سپاه واقعا دمتان گرم …

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.