شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
متوقف شدن پروژه  گازرسانی به نوار مرزی ارومیه
18 شهریور 1399 - 8:33
شناسه : 9949
35
اختصاصی سیلوانا نیوز

طرح گاز رسانی به مناطق محروم نوار مرزی صومای برادوست و سیلوانا همچنان بعد از گذشت سه سال هنوز هم در دالانهای اداری استان در حال گذر می باشد . پروژه گاز رسانی نوزده روستای پرجمعیت منطقه صومای برادوست و ده ها روستای بخش سیلوانا از جمله گنگچین ،گنبد ،باوان ،هورسین ، هاشم آباد ، […]

ارسال توسط : نویسنده : محمدعلی علیزاده منبع : اختصاصی سیلوانا نیوز

طرح گاز رسانی به مناطق محروم نوار مرزی صومای برادوست و سیلوانا همچنان بعد از گذشت سه سال هنوز هم در دالانهای اداری استان در حال گذر می باشد .

پروژه گاز رسانی نوزده روستای پرجمعیت منطقه صومای برادوست و ده ها روستای بخش سیلوانا از جمله گنگچین ،گنبد ،باوان ،هورسین ، هاشم آباد ، برزان ، زیوه ، دیزج و چند روستای دیگر که به عنوان فاز دوم گاز رسانی منطقه معرفی شدند با گذشت سه سال متوالی نتوانسته است پیمانکاری را که بتواند با شرایط کنار آید را پیدا و عقد قرار داد نمایند .

این امر در حالی دچار سوءمدیریت شده است که مسئولان شرکت ملی نفت و اداره گاز استان توزیع گازهای کپسولی را هم برای مصرف اهالی مرزنشین بصورت کارتی توزیع می کنند و این امر را بدون اینکه به اهالی اعلام کنند طی کرده اند .

بیشتر اهالی روستاها علی الخصوص در فصل تابستان که میزان مصرف گاز خانگی بیشتر است را دچار مشکل کرده و بیشتر از عرضه مفید سوخت به اهالی این امر را به سوی فروش آزاد و گرانفروشی سوق می دهد .

بیشتر روستاهای منطقه که نتوانسته اند از سهمیه قیر رایگان توزیعی از سوی بنیاد مسکن استفاده کنند و یا اقدام به بهینه سازی معابر روستاها نمایند یکی دیگر از مشکلاتی است که در روستاهای منطقه صومای برادوست بخاطر وضعیت گاز رسانی و صدور مجوز برای این طرح ها بوجود آمده است .

 

انتهای پیام/ محمدعلی علیزاده

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.