شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
محکومیت ربودن حافظان امنیت در مرز میرجاوه توسط علمای سیلوانا
26 مهر 1397 - 8:42
شناسه : 5900
13

شامگاه دوشنبه ۲۳ مهرماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شدند. عوامل گروهک‌های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه […]

ارسال توسط :

شامگاه دوشنبه ۲۳ مهرماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شدند.
عوامل گروهک‌های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و رو به روی یکی از پاسگاه‌های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند.
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در بیانیه‌ای تأکید کرده است: عملیات تعقیب اشرار، تروریست‌ها و عوامل نفوذی دشمن و نیز اقدامات لازم برای آزادسازی ربوده‌شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر در مناطق مرزی قرارگرفته است و از دولت پاکستان نیز انتظار می‌رود با اشرار و تروریست‌هایی که در جوار مرزهای آنان لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست پرور منطقه حمایت و به‌کارگیری می‌شوند، برخورد جدی داشته و به‌سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان اقدام کند.

جمعی از علمای اهل سنت اهل سنت بخش سیلوانا ضمن محکوم کردن اقدام گروهک تروریستی جیش الظلم مبنی بر ربودن تعدادی از مرزبانان در میرجاوه گفتند:

ماموستا محمد طاهر ایرانخواه امام جمعه مسجد محمد رسول الله راژان:
نعمت امنیت یک موضوع غیر قابل انکار است که اکنون تمام کشورهای جهان برای برقراری امنیت هزینه های گزافی پرداخت می کنند کشور عزیزمان در یکی چالش برانگیز ترین نقاط جغرافیایی جهان قرار گرفته است که دشمنان بسیاری داریم و باید دست در دست هم دهیم و قدر این نعمت الهی را بدانیم و ربودن نیروهای نظامی در میرجاوه از طرف هر طیف و مذهبی و مسلکی محکوم است.

ماموستا حاج مامد کلشی امام جمعه اهل سنت شهر نقده:
بحث داغ جهانی که اهمیت بالایی دارد موضوع امنیت هست .
الحمدلله ما در این قسمت از دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم از اقتدار امنیتی بالایی برخوردار هستیم و این را مدیون خون شهدا و مرهون تلاش و جانفشانی رزمندگان اسلام در سراسر کشور عزیزمان هستیم.
الحمدلله ما با اتحاد و همدلی و انسجام ملی یکی از امن ترین کشورهای دنیا را داریم که به آن افتخار می کنیم و این را حاضر نیستیم به هیچ قیمتی از دست بدهیم.
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به بعد توطئه های بزرگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانند جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی و ناامنی مرزها از سوی استکبار جهانی برای از بین بردن کشورمان برنامه ریزی شد و این یک سیاست اشتباه و غلط است که الحمدلله شکست خورد.
ربودن بسیجیان و نیروهای نظامی در میرجاوه نمونه بارز حمایت استکبار از اشرار است که به شدت محکوم می کنیم.

حاج پیروت حاتمی سرعشیره ایل هَرکی:
با درود به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ره و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و سرافرازی سربازان اسلام و انقلاب ،
از تمام نیروی های نظامی و انتظامی خاضعانه درخواست و خواهش داریم که تمام تلاش خود را برای بازگشت سربازان و محافظان وطن انجام دهند.
اقدام کور دلان و اشرار معلوم الحال پیش هر انسان منصفی محکوم و منسوخ است و ماهم این اقدام را به شدت محکوم می کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.