شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
مخدوش نمودن تابلوهای شهری
22 آذر 1396 - 9:13
شناسه : 3303
14

تابلوهای راهنمای نام برخی از خیابان ها و مشخصات بناهای باستانی ارومیه این روزها بدست افرادی نادان و بیمار روانی اجتماعی طی چند ماه گذشته در حال مخدوش شدن می باشد . این روزها در حالی شاهد مخدوش کردن تابلوها و المان های شهری در ارومیه می باشیم که مبلمان و تابلوهای شهری تبدیل به […]

ارسال توسط :

تابلوهای راهنمای نام برخی از خیابان ها و مشخصات بناهای باستانی ارومیه این روزها بدست افرادی نادان و بیمار روانی اجتماعی طی چند ماه گذشته در حال مخدوش شدن می باشد .

این روزها در حالی شاهد مخدوش کردن تابلوها و المان های شهری در ارومیه می باشیم که مبلمان و تابلوهای شهری تبدیل به دفترچه یادگاری و سیاه رنگی برخی افراد ناشایست شده است.

مسئولین امنیتی و انتظامی شهر ارومیه باید هر چه سریعتر نسبت به شناسایی و معرفی این بیماران روانی اجتماعی برآیند .

مسافران و نا آشنایان میهمان شهر ارومیه از روی همین تابلوها به مقصد می رسند با ادامه ی چنین وضعیتی باید مسئولین شهری جوایگو باشند که یک میهمان شهری چگونه آدرس خود را باید پیدا کند .
برای برخی افراد فرقی نمی‌کند دیوار شهر باشد یا تنه درخت و یا تابلوهای ترافیکی و شهری، رد پای این یادگاری‌های دست‌نوشته را می‌توانی در برخی از تابلوها و مجسمه های شهری به خوبی پیدا کرد.

تابلو ها و المان هایی که توسط شهرداری محترم کلان شهر ارومیه در ورودی جاده بین المللی سرو برای استفاده مسافران و گردشگران نصب شده است متاسفانه در میان نا باوری مخدوش و شعار نویسی شده است و همین امر کافیست تا توریست و یا گردشگری که قصد ورود و یا خروج از کشور را دارد با دیدن این گونه صحنه ها با افکاری نا خوشایند به فرهنگ کشورمان بیندیشد.

اگر بر این اصل مهم توجه کرده باشیم خواهیم دید که چهره شهر تصویری بسیار متفاوت‌تر از قبل را به خود گرفته و رنگ و بوی پیشرفت و رشد تکنولوژی را می توان در آن احساس نمود که به سمت توسعه و رشد هر چه بیشتر گام برمی دارد اما مخدوش و تخریب مبلمان شهری توسط افراد ناهنجار اجتماع نه تنها مانع پیشرفت شهر می شود.

بلکه با این اقدام نا شایست و دور از انسانیت فرهنگ مردم شهر را در پاره ای از تاریکی فرو می برد.
مخدوش کردن تابلوها و المان های شهری که در برخی از خیابانها ، پارکها و سایر فضاهای شهری توسط شهرداری نصب گردیده است به طور قطع باعث تخریب و مخدوش شدن چهره ی شهرمان خواهد شد.
بی‌اعتنایی به مقررات اجتماعی توسط برخی از افراد ناشایست باعث تخریب و نادیده گرفته شدن حقوق سایر شهروندان خواهد شد.

تخریب گرایی درکلان شهر ارومیه واقعیتی تلخ و گریزناپذیر می باشد که متاسفانه همه ما هر روز شاهد عوارض این معضل اجتماعی هستیم.

برای مقابله با این معضل اجتماعی وجود زیرساخت‌های صحیح آموزشی و فرهنگی، بالا بردن سطح نشاط در جامعه و تقویت برخوردهای قضایی با افراد خطاکار نیاز است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.