شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
مدیران دولتی بخش های سیلوانا و صومای برادوست در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای بومی ناکام هستند
27 شهریور 1399 - 9:09
شناسه : 10025
42
اختصاصی سیلوانا نیوز

در دوران دفاع مقدس و حتی چندین سال بعد از آن گردان های  ضربت متشکل از نیرو‌های سپاه ،پیشمرگ کرد، شهربانی، ارتش، ژاندارمری و بسیج در مناطق مرزی تشکیل شده بودند . این گردان ها سخت‌ترین عملیات‌ها را بر عهده داشتند  و نیرو‌های آن ها آموزش لازم را دیده بودند. رزمندگان کُرد جزو مظلوم ترین […]

ارسال توسط : منبع : اختصاصی

در دوران دفاع مقدس و حتی چندین سال بعد از آن گردان های  ضربت متشکل از نیرو‌های سپاه ،پیشمرگ کرد، شهربانی، ارتش، ژاندارمری و بسیج در مناطق مرزی تشکیل شده بودند . این گردان ها سخت‌ترین عملیات‌ها را بر عهده داشتند  و نیرو‌های آن ها آموزش لازم را دیده بودند.

رزمندگان کُرد جزو مظلوم ترین شهدای تاریخ انقلاب اسلامی هستند و این عزیزان مجبور بودند علاوه بر اینکه با ضد انقلاب در منطقه زندگی خود درگیر شوند ، خانواده هایشان هم بصورت کاملا ناجوانمردانه و بی رحمانه توسط گروهک های منحله ضد انقلاب در محل زندگی تهدید و ضربه بخورند.

چقدر از پیشمرگان شهید کرد بومی مناطق سیلوانا و صومای برادوست در هنگام ملاقات با خانواده های خود و نه در میدان جنگ به طور کاملا ناجوانمردانه توسط ضد انقلاب ترور و شهید شدند.

امروز در مناطق سیلوانا و صومای برادوست با همت سپاه و بسیج مراسماتی برگزار می شود و حتی نمادهایی  هم برای این عزیزان ساخته شده است .

متاسفانه از اول انقلاب رویکرد مسئولین دولتی بخش های سیلوانا وصومای برادوست در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای این مناطق بسیار ضعیف بوده است .

در هفته دفاع مقدس هستیم ، چه اقدامی برای زنده نگه داشتن این شهدای مظلوم باید کرد.

مسئولین فرهنگی مناطق چگونه شهدای شاخص و زندگی نامه هایشان ، نماد ؛ یادبود ؛ مستند ؛ فیلم و عکس هایشان را می خواهند برای نسل جوان منتقل کنند.

نام گذاری های مناسب ، ایجاد تندیس و نماد شهدا ، گرامیداشت شهدا توسط دهیاری ها در ورودی روستاها می تواند ، خدمتی در راه اعتلای فرهنگی شهید و شهادت در منطقه باشد .

امنیت و آسایش امروز را مدیون خون همین عیزیزان شهید هستیم ؛ پس باید در این راه خدمت کنیم.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.