پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی: مسببان اصلی حادثه قطار ارومیه معرفی می شوند
24 بهمن 1400 - 13:34
شناسه : 16059
9

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بخشی از درآمدهای راه آهن باید برای تجهیز و نگهداری زیرساخت‌ها هزینه شود و مردم مطمئن باشند که مسببان اصلی حادثه قطار ارومیه معرفی می‌شوند.   محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی پیش از ظهر امروز شنبه ۲۳ بهمن در جلسه  بررسی ابعاد حادثه خروج قطار تهران_ارومیه از ریل […]

ارسال توسط :

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بخشی از درآمدهای راه آهن باید برای تجهیز و نگهداری زیرساخت‌ها هزینه شود و مردم مطمئن باشند که مسببان اصلی حادثه قطار ارومیه معرفی می‌شوند.

 

محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی پیش از ظهر امروز شنبه ۲۳ بهمن در جلسه  بررسی ابعاد حادثه خروج قطار تهران_ارومیه از ریل که در محل استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد با تاکید بر تهیه گزارش جامع از اقدامات انجام شده برای نگهداری و بازسازی شبکه راه آهن استان در چندسال گذشته و مقایسه آن با درآمدهای حاصل از جابجایی بار و مسافر، اظهار داشت: متولیان شرکت راه آهن آذربایجان در استان پاسخگوی نیازها و مطالبات عمومی نیستند.

وی افزود: بخشی از درآمدهای راه آهن باید برای تجهیز و نگهداری زیرساخت‌ها هزینه شود و مردم مطمئن باشند که مسببان اصلی حادثه قطار ارومیه معرفی می‌شوند.

سید محسن حمزه‌لو با انتقاد از رویه فعلی، ساخت دیوار حائل در محل ترانشه را جزو مسئولیت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل عنوان کرد و افزود: این شبکه ریلی ظرفیت اتصال به راه آهن اروپا را دارد و یک کریدور مهم را تشکیل  می‌دهد و درصورت توسعه شاهد افزایش سهم شبکه ریلی آذربایجان غربی در لجستیک و ترانزیت بین الملل خواهیم بود.

جلسه بررسی ابعاد حادثه قطار تهران _ارومیه پس از تشکیل کمیته مدیریت بحران راه و شهرسازی، با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و اعضای کمیته مدیریت بحران راه و شهرسازی برگزار و مقرر شد گروه‌های کارشناسی با شناسایی ترانشه‌های ناامن و انجام اقدامات ایمنی در مسیر راه آهن ارومیه- مراغه از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.