پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
مدیریت بحران آذربایجان‌غربی: مردم استان برای کاهش خسارت‌های احتمالی زمین‌لرزه هوشیار باشند
19 تیر 1400 - 11:05
شناسه : 13519
5

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: با توجه با اینکه زمین لرزه غیر قابل پیش‌بینی است و برای کاهش خسارت‌های احتمالی توصیه می‌شود مردم در جنوب استان هوشیار بوده و در مکان‌های ناامن قرار نگیرند. امیر عباس جعفری در گفت‌وگو یی در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در پی وقوع زمین‌لرزه پنج […]

ارسال توسط :

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: با توجه با اینکه زمین لرزه غیر قابل پیش‌بینی است و برای کاهش خسارت‌های احتمالی توصیه می‌شود مردم در جنوب استان هوشیار بوده و در مکان‌های ناامن قرار نگیرند.

امیر عباس جعفری در گفت‌وگو یی در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در پی وقوع زمین‌لرزه پنج ریشتری در نقده اظهارداشت: تاکنون هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی خاصی در اثر وقوع زمین‌لرزه در منطقه نقده گزارش نشده است و فقط در مناطق روستایی نقده خانه‌های مسکونی ترک جزئی برداشته است.

وی ادامه داد: تیم‌های ارزیاب هلال احمر، شهرداری، بنیاد مسکن‌، اورژانس به منطقه اعزام شده است و تا این لحظه هیچ‌گونه مشکل خاصی گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تمام تیم‌های امداد و نجات، اورژانس، به بنا به دستور استاندار آذربایجان‌غربی در حالت آماده باش در منطقه مستقر شده‌اند.

جعفری تاکید کرد: با توجه با اینکه زمین لرزه غیر قابل پیش‌بینی است توصیه می‌شود مردم در جنوب استان هوشیار بوده و در مکان‌های ناامن قرار نگیرند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.