شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
مدیر مرکز جمع آوری وساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از دستگیری متکدی ۶۷ ساله با داشتن بیش از ۳۱ گرم طلا و چندین حساب بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال خبر داد.
24 اسفند 1396 - 8:38
شناسه : 3884
14

مدیرمرکز جمع آوری وساماندهی متکدیان شهرداری سنندج اظهار داشت: اکیپ جمع آوری وساماندهی متکدیان  این شهرداری درآستانه فرا رسیدن سال نو بصورت ویژه  نسبت به اجرای طرح جمع آوری متکدیان وافراد کارتن خواب در سطح شهراقدام می کند. صلاح الدین وکیلی بیان کرد:  در راستای اجرای این طرح یک خانم متکدی در خیابان امام جمع […]

ارسال توسط :

مدیرمرکز جمع آوری وساماندهی متکدیان شهرداری سنندج اظهار داشت: اکیپ جمع آوری وساماندهی متکدیان  این شهرداری درآستانه فرا رسیدن سال نو بصورت ویژه  نسبت به اجرای طرح جمع آوری متکدیان وافراد کارتن خواب در سطح شهراقدام می کند.

صلاح الدین وکیلی بیان کرد:  در راستای اجرای این طرح یک خانم متکدی در خیابان امام جمع آوری شدکه جهت بررسی وضعیت معیشتی به مرکز نگهداری متکدیان واقع در خیابان ۱۷ شهریور انتقال داده شد.

 

وی گفت : پس از بررسی های بعمل آمده مشخص شدکه این خانم ۶۷   ساله از یکی از شهرستانهای استان وارد سنندج شده و اقدام به تکدی گری می نمود.

 

وکیلی اعلام کرد : در بررسی وسایل همراه این متکدی متوجه شدیم بیش از ۳۱ گرم طلا شامل ۶ عدد انگشتر ، دو عدد النگو ویک عدد گردنبد همراه این فرد متکدی بود که فاکتور های خرید  این جواهرات هم همراه وی بود.

 

وی افزود : علاوه بر این مقدار جواهرات  این متکدی دارای چندین دفترچه حساب بانکی بود که در مجموع موجودی حساب بانکی این متکدی بیش از ۱۰۵میلیون ریال است.

 

وکیلی عنوان کرد: علاوه بر دفترچه حساب بانکی بیش از ۱۳ میلیون ریال وجه نقد همراه داشت.

 

وی از معرفی این فرد متکدی به مراجع قضایی خبر داد و گفت : نیازمندان واقعی جامعه هیچگاه اقدام به تکدی در سطح شهر نمی کنند.

 

مدیر مرکز جمع آوری وساماندهی متکدیان شهرداری سنندج به شهروندان توصیه نمود : باهدف کاهش این  معضل اجتماعی در سطح شهر به هیچ وجه به متکدیان خیابانی کمک نکنند ومار را در اجرای بهتر و ساماندهی متکدیان یاری کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.