شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
مردم را مأیوس نکنید
12 اردیبهشت 1398 - 12:35
شناسه : 7269
25

درگیری لفظی بین شهریاری استاندار آذربایجان غربی و بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس واکنش های زیادی را در محافل عمومی داشته است. چرا باید در شرایطی که مردم هزاران درد در سینه دارند و با مشکلات اقتصادی مواجه هستند این رفتارها را از مسئولین و نمایندگان خود ببینند؟ همه می دانیم این درگیری ها […]

ارسال توسط :

درگیری لفظی بین شهریاری استاندار آذربایجان غربی و بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس واکنش های زیادی را در محافل عمومی داشته است.

چرا باید در شرایطی که مردم هزاران درد در سینه دارند و با مشکلات اقتصادی مواجه هستند این رفتارها را از مسئولین و نمایندگان خود ببینند؟
همه می دانیم این درگیری ها در اجتماع ، نه به نفع مردم خواهد بود نه به نفع نظام و فقط تنور خبری بعضی از خبرنهارها و خبرنماها را داغ می کند.
اینکه عملکرد آقای بهادری در مجلس در چه حد بوده و اینکه استاندار آذربایجان غربی تحولات مثبتی بخصوص برای نوار مرزی ایجاد کرده است بر کسی پوشیده نیست.
درگیری لفظی روز گذشته شاید استارت یک انتخابات پرحاشیه در ارومیه باشد اما به هر حال همه باید خدمتگزار مردم باشند و انتظار می رود در برهه زمانی حساس و تاریخی که دشمنان کمر بر نابودی کشور بسته اند مسئولین بیشتر از این مردم را نامید نکنند دعواهای شما حتی اگر دعوای زرگری باشد امیدهای مردم را نامید می کند.
پایان مراسم تلخ روز کارگر که تجلیل از چند کارگر نمونه استان بود در حالی صورت گرفت که شهریاری و بهادری کنار هم برای اهدای لوح قدردانی از کارگران قرار گرفتند!

انتهای پیام / قاسمیان

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.