شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
مردم ما ، بهترین مردم تاریخ هستند
01 مهر 1398 - 8:46
شناسه : 7972
24

انسان ها وقتی دارای گنجینه ارزشمندی هستند، از این گنجینه صیانت و حفاظت می کنند و در یک مکان قرار می‌دهند تا همه بتوانند آن را ببینند ،همانند موزه های مختلف در رشته های مختلف که وجود دارد. این نمایشگاه در واقع بیانگر گوشه ای از زحمات و تلاش‌های مردم استان آذربایجان غربی بر خلق […]

ارسال توسط :

انسان ها وقتی دارای گنجینه ارزشمندی هستند، از این گنجینه صیانت و حفاظت می کنند و در یک مکان قرار می‌دهند تا همه بتوانند آن را ببینند ،همانند موزه های مختلف در رشته های مختلف که وجود دارد. این نمایشگاه در واقع بیانگر گوشه ای از زحمات و تلاش‌های مردم استان آذربایجان غربی بر خلق حماسه هشت سال دفاع مقدس بودند.

وی بیان کرد: کسانی که خالق این حماسه بودند بیایند و ببینند لذت خاصی به آنها دست خواهد داد،یادآوری خاطرات گذشته همچنین نسل جدید از این یاد بگیرند که این اتفاقات محصول پدرانشان بوده و آمادگی لازم برای مقابله با هر تفکر تعدی را به کشور ما داشته باشند و ادامه دهنده راه و روش شهدا عزیز و رزمندگان و پیشکسوتان باشند

پیام سردار برای دشمنان این بود: با توسل به قرآن کریم ،ایمان، اعتقاد معنویت، انقلابی بودنمان آماده ایستادگی در مقابل هر تحریمی هر هجمه‌ای و هر تفکر تعدی که بخواهند انجام دهند این تجربیات محصول همین ایستادگی ها است .

شهسواری در واسخ به سوال خبرنگار سیلوانانیوز در خصوص :در آستانه  چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی چه پیامی برای مردم دارید:

امام فرمودند: مردمی که در نظام جمهوری اسلامی هستند بهتر از مردمی هستند که در زمان صدر اسلام بودند. این مردم نقشی در انقلاب اسلامی آفریدند که در ۱۴۰۰ سال تاریخ اسلام بی‌نظیر و بی‌بدیل بوده است.
این مردم در هشت سال دفاع مقدس مردانه ایستادند. فرزندان خود را به قربانگاه عشق فرستادند. به شهادت رسید فرزند دیگرشان را فرستادند.

مادران و زنان این استان و این کشور به پشتیبانی از جنگ دفاع مقدس وارد صحنه شدند و همه نیازهای مادی جبهه را این مردم پشتیبانی کردند.
در واقع یکی از عصاره های ارزشمند زحمات مردم در ۸ سال دفاع مقدس متزلی شد.

سردار در افزود: بعد از گذشت هشت سال دفاع مقدس غضب و کینه دشمنان کمتر که نشد بیشتر هم شد . مردم با اسلام و انقلاب ، قرآن و دین کشورشان روزبه روز چون چشمه ی جوشان جوشیدند و در مقابل تحریم ها در مقابل تهاجمات فرهنگی و اقتصادی پشت سر رهبرشان ولی امر مسلمین ایستادند و به فرمان ولیشان پشت سرشان محکم و جانانه ایستادگی‌کردند و اینکه دشمنان بزرگ ما من جمله شیطان بزرگ آمریکا نتوانست تا به امروز حرفی از روده های خود ببندد اول به ایمان مردم به لطف پروردرگار ،هدایت ها و رهبری مقام‌معظم‌رهبری و مردم ولایی انقلابی و صمیمی و مهربان کشورمان و استان مان بود است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.