پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر در ارومیه برگزار می‌شود/ارومیه میزبان مسابقات مهم بین‌المللی
11 تیر 1398 - 8:58
شناسه : 7671
29

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرداد ماه امسال مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر در سیلوانای ارومیه برگزار می‌شود. عبدالله چمن‌گلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه اواخر مرداد ماه امسال، ارومیه میزبان مسابقات فوتسال بزرگسالان غرب آسیا است اظهار کرد: در این مسابقات تیم‌های ملی ایران، قطر، عراق، افغانستان، یمن، […]

ارسال توسط :

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرداد ماه امسال مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر در سیلوانای ارومیه برگزار می‌شود.

عبدالله چمن‌گلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه اواخر مرداد ماه امسال، ارومیه میزبان مسابقات فوتسال بزرگسالان غرب آسیا است اظهار کرد: در این مسابقات تیم‌های ملی ایران، قطر، عراق، افغانستان، یمن، عمان، بحرین و عربستان حضور خواهند داشت.

وی گفت: همچنین روز ۱۷ تیر ارومیه میزبان تمامی پایگاه‌های قهرمانی ایران در المپیاد ورزشی خواهد بود و علاوه بر آن در نیمه نخست امسال، نشست تمامی فدراسیون‌های ورزشی در این شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مسابقات جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جهان امسال در ارومیه برگزار می‌شود تصریح کرد: این تیم‌ها شامل ایران، ترکیه، کره جنوبی، قزاقستان، آذربایجان، روسیه، آمریکا و ازبکستان هستند.

وی افزود: همچنین امسال مسابقات بدمینتون خردسالان و مسابقات بوکس نوجوانان آسیا به میزبانی شهر ارومیه برگزار می‌شود.

چمن‌گلی گفت: در مرداد ماه امسال علاوه بر میزبانی ارومیه در مسابقات کبدی ساحلی مردان جهان، مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور و مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر در سیلوانای ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.