شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
معاون سپاه پاسداران: ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت است
21 بهمن 1399 - 18:30
شناسه : 11173
7

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با مقاومت ملت در برابر استکبار و ایادی وابسته آنان، در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد.

ارسال توسط :

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با مقاومت ملت در برابر استکبار و ایادی وابسته آنان، در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد.

سردار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در آیین پاسداشت ۴۲ سال صلابت، اقتدار و بالندگی آذربایجان‌غربی افزود: همه ما این نعمت را مدیون شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستیم که از سال ۱۳۴۲ تاکنون برای انقلاب جانفشانی کرده اند.

 

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه ایثارگری و مقاومت مردم حاصل شده و بودند افرادی که لحظه ای لذت زندگی زیر پرچم اسلام را ندیدند ولی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا پرچم اسلام و استکبار ستیزی بر زمین نیافتد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جانفشانی های رزمندگان اسلام در مرزهای شمال‌غرب کشور اضافه کرد: در این منطقه روزهایی بود که بر اساس گزارش ماهانه هر ماه ۴۰۰ شهید می دادیم تا در برابر توطئه امریکا این پرچم افراشته بماند.

 

سردار نقدی ادامه داد: جوان های آذری و کرد از ابتدای انقلاب در این منطقه مقابل استکبار جهانی سینه سپر کردند و امروز عزت و آرامش و پیشرفتهایمان را مدیون این افراد هستیم.

 

وی با بیان اینکه آرامش کشور امروز در سایه ۲۰۰ هزار شهیدی است که در دوران دفاع مقدس جان خود را فدا کردند، گفت: بصیرت ملت ایران اسلامی در این سال‌ها حفظ و مقاومت آنان مقابل فشارهای اقتصادی و توطئه های رنگارنگ و ریاکارانه و پیچیده دشمن افزایش یافته که این امر در پیروی از راه مقدس شهداست.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب مستکبران، دنیا را به ۲ قسمت تبدیل کرده بودند، افزود: انقلاب اسلامی به چپاول ملت ها و ناعدالتی ها پایان داد و نه تنها چندهزار سال دیکتاتوری را مغلوب کرد، به چند سده ظلم غربی بر ملت های عالم خاتمه داد.

 

در حاشیه این آیین و به میمنت پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰۰ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم استان و ۴۰ هزار بسته معیشتی به اسیب دیدگان از شیوع کرونا در استان ارسال شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.