شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
مقلد واقعى امام باشید
26 شهریور 1399 - 8:25
شناسه : 10016
30

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به معرفی شهدای سیلوانا می پردازیم : شهید “کمال مجیدیان بالولان” در قسمتی از نامه خود می نویسد : من از کلیه برادران و همرزمانم انتظار دارم به فکر قیامت باشند تا ابد از مقلدان واقعى امام خمینی باشید و در همه امور گوش به فرمان ولی فقیه […]

ارسال توسط :

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به معرفی شهدای سیلوانا می پردازیم :

شهید “کمال مجیدیان بالولان” در قسمتی از نامه خود می نویسد : من از کلیه برادران و همرزمانم انتظار دارم به فکر قیامت باشند تا ابد از مقلدان واقعى امام خمینی باشید و در همه امور گوش به فرمان ولی فقیه بمانید تنها اوست که راه راست را بعد از محمد(ص) به ما یاد داد و با دست توانای خود دست ضعیف و ناتوان ما را گرفت.
شهید کمال مجیدیان بالولان یکم مرداد ۱۳۳۷ در شهر سیلوانا توابع شهرستان ارومیه چشم به جهان گشود. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. سال ۱۳۵۴ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه فعالیت می کرد. بیست و سوم مهر ۱۳۶۴ در پایگاه دلی دربند شهرستان زادگاهش هنگام درگیری با گروه های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکر او را در زادگاهش به خاک سپردند.
آنچه در ادامه می خوانید، فرازهایی از نامه بسیجی شهید” کمال مجیدیان بالولان” خطاب به خانواده است:
بسم ا… الرحمن الرحیم
به نام خداوند قادر و توانا که تمام هستى وجود ما از آن اوست و جز او خدایى نیست و نخواهد بود. سلام و درود بر جمال محمد(ص) و آل او که تنها مظهر شرف، انسانیت یعنى حکیمه موجود و ملائکه بود و با اراده خداوند متعال راه راست را به امت خویش نشان داد و سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب که از کنیه سیدان و امامان مى باشد و از مصادیق قابل تمجید زمان مى باشد و توانست در برهه اى از زمان که اسلام واقعاً در حال دفن بود دوباره احیا نماید.
دنیای فانی
اگر قدرت و شعور درک عظمت انقلاب و رهبرى را داشته باشیم، کل مسائل را درک کرده ایم که انسان به خاطر چه به دنیا آمده و عاقبت انسان که بر خود فخر می فروشد،‌ چه خواهد شد. انسان به خاطر هدف و اعمال نیک و آزمایش به وجود آمده و در دنیای فانی چه غنی و چه فقیر دار فانی را وداع خواهد گفت. بنابراین این دنیا ارزش آن را ندارد که انسان به خاطر ۱۰۰ سال زندگی کردن، از دنیای ابدی چشم بپوشد و فقط به فکر مادیات باشد. اینها هیچ کدام پایدار نیست. اگر پایدار بودند، به دست ما نمی رسیدند. بنابراین باید انسان واقعی باشیم و به فکر آتیه در دنیای ابدی باشیم.
مقلدان واقعى امام خمینی باشید
من از کلیه برادرانم و همرزمانم انتظار دارم به فکر قیامت باشند تا ابد از مقلدان واقعى امام خمینی باشید  در همه امور گوش به فرمان ولی فقیه بمانید تنها اوست که راه راست را بعد از محمد(ص) به ما یاد داد و با دست توانای خود دست ضعیف و ناتوان ما را از چاه گرفت و به طرف خیر و ارشاد کشاند.
مبارزه با ظلم و ستم
بعد از مرگم از برادران خود انتظار دارم به راه خود ادامه دهند و همیشه زیر پرچم اسلام با ظلم و ستم مبارزه نمایند و نیمى از دارایی ام را به بیت المال بدهید و از دخترم مواظبت نمایید. در مرگم سوگوارى نکنید، فقط امام را دعا کنید.
پیروزی حق علیه باطل
به امید پیروزى انقلاب اسلامى به رهبرى امام خمینى بر کفر جهانى. مرگ در راه هدف مقدس شهادت است. مرا در جوار شهدا دفن نمایید تا از دعا بى بهره نباشم. به امید پیروزی حق بر باطل. والسلام على من التبع الهدى.
کمال مجیدیان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.