منابع مالی اجرای قطعه سوم پروژه آزادراه ارومیه- تبریز و پروژه احداث بزرگراه بینالمللی ارومیه-سرو در مجموع به ارزش ریالی ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با عاملیت بانک صادرات تحت نظر قوانین و مقررات بانک مرکزی تأمین میشود.
امروز نائبرئیس مجلس شورای اسلامی از آزادراه ارومیه_تبریز بازدید کرد و به بررسی و پیگیری مشکلات قطعه سوم این آزادراه پرداخت.
علی نیکزاد در این بازدید، سرمایهگذاری در آزادراهها را سبب بازگشت سود دانست و گفت: باید بیشتر فرایندکاری پروژههای آزاد راهی توسط سرمایه گذاران و افراد کار بلد صورت بگیرد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، طول تونلهای قطعه سوم آزادراه ارومیه – تبریز را ۲.۲ کیلومتر عنوان کرد و افزود: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی لجستیک قوی برای این پروژه را دارد بنابراین در تصمیم گیری و تعیین و تکلیف این پروژه در مجلس مطرح خواهد شد.
نابراین، در چارچوب آییننامه اجرایی ماده واحده قانون اصلاح ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، تفاهمنامه تأمین مالی پروژههای راه و شهرسازی بین استاندار آذربایجانغربی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم ارومیه در مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مشاور پارلمانی بانک صادرات ایران امضا شد.
براساس این تفاهمنامه، منابع مالی اجرای قطعه سوم پروژه آزادراه ارومیه- تبریز و پروژه احداث بزرگراه بینالمللی ارومیه-سرو در مجموع به ارزش ریالی ۵ هزار و ۵۰۰۰ میلیارد ریال با عاملیت بانک صادرات تحت نظر قوانین و مقررات بانک مرکزی تأمین میشود.
شتاببخشی به روند بهبود زیرساختهای حملونقلی از طریق ظرفیت سیستم بانکی یکی از برنامههای استان به شمار می رود که پیش از این، تأمین مالی ۲هزار میلیارد ریالی از محل ماده ۵۶ با مشارکت بانک توسعه تعاون توانسته روند تکمیل زیرساختهای حملونقل را سرعت بخشد.
ثبت دیدگاه