شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
من هنوز زنده ام
26 آذر 1398 - 11:30
شناسه : 8425
24

من هنوز زنده ام… روایت روناهی از یک قهرمان بی دست و پا!/مردی که فقط با یک دست زنگ موفقیت را به صدا در آورده هاشم محمودی جوانی ۳۱ ساله است که چندسال پیش طی یک تصادف یک دست و دو پای خو درا از دست داده اما بر خلاف تمام سختی های زندگی توانسته […]

ارسال توسط :

من هنوز زنده ام…

روایت روناهی از یک قهرمان بی دست و پا!/مردی که فقط با یک دست زنگ موفقیت را به صدا در آورده

هاشم محمودی جوانی ۳۱ ساله است که چندسال پیش طی یک تصادف یک دست و دو پای خو درا از دست داده اما بر خلاف تمام سختی های زندگی توانسته به درجات بالایی از موفقیت برسد موفقیتی که شاید بسیاری از افراد توانمند و سالم دستیابی به آن را برای خود غیر ممکن می خوانند.

هاشم متولد سال ۱۳۶۷ متأهل و دارای دو فرزند است،او چند سال پیش در یک حادثه با شدت برق گرفتگی بالا دچار معلولیت ۹۰ درصدی شد و دو پا و یک دستش را از دست داد اما شرایط جسمانی هیچگاه تسلیمش نکرد.
هاشم بعداز معلولیت و خانه نشینی علاقه وافری به فعالیتهای فرهنگی و هنری و رسانه‌ای پیدا کرد و مدیریت کانال های خبری ارومیه همچون کرد مدیا ، سیلوانانیوز ، سرو نیوز ، بیان نیوز و مواردی از این دست را در کارنامه دارد.
وی هم اکنون مدیر صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی ولات دنگبژ است و از این راه امرار معاش می کند و هیچ ارگانی در این شرایط سخت زندگی و معیشتی از هاشم حمایت نمی کند

هاشم هناره در گفتگو با خبرنگار روناهی ضمن تاکید بر شکرگزاری به جای عصبانیت از نداشته‌ها از جوانان درخواست کرد که هیچگاه تسلیم فراز و نشیب های زندگی نشوند.

هاشم با بیان اینکه بیشتر از اینکه به دست و پا نیاز داشته باشم، به هدف و آرامش در زندگی خود نیاز دارم ابراز داشت:افراد با هرگونه معلولیت باید بدانند که خداوند عاشق آنهاست و از نیازهایشان باخبر است. خداوند بیشتر از تحمل هر فرد بر او مقدر نمی‌کند پس برای رسیدن به آرامش، حقیقت وجودی‌ و هدفتان را به خود یادآوری کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.