پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
مهار ۳۵۰ راس دام قاچاق در مرزی های ارومیه
30 تیر 1401 - 11:31
شناسه : 17831
11

فرمانده هنگ مرزی ارومیه از کشف ۳۵۰ راس دام قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در حوزه مرزی این شهرستان خبر داد.   چهارشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۰ دسته‌بندی: آذربایجان غربی کد خبر: ۱۴۰۱۰۴۲۹۲۰۱۳۹ خبرنگار : ۵۰۱۳۶ فرمانده هنگ مرزی ارومیه خبرداد مهار ۳۵۰ راس دام قاچاق در مرزی های […]

ارسال توسط :

فرمانده هنگ مرزی ارومیه از کشف ۳۵۰ راس دام قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در حوزه مرزی این شهرستان خبر داد.

 

چهارشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۰ دسته‌بندی: آذربایجان غربی کد خبر: ۱۴۰۱۰۴۲۹۲۰۱۳۹ خبرنگار : ۵۰۱۳۶

فرمانده هنگ مرزی ارومیه خبرداد

مهار ۳۵۰ راس دام قاچاق در مرزی های ارومیه

مهار ۳۵۰ راس دام قاچاق در مرزی های ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده هنگ مرزی ارومیه از کشف ۳۵۰ راس دام قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در حوزه مرزی این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خسروی در تشریح این خبر اظهار کرذ: در راستای انسداد نوار مرزی و مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، مرزبانان پر تلاش هنگ مرزی ارومیه با اجرای کمین های هدفمند و استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی نوار مرزی را مورد رصد قرار دادند.

 

وی افزود: مرزبانان پس از ساعت ها پایش مستمر، گله احشام در آستانه خروج غیرقانونی از کشور را مشاهده و عرصه را بر قاچاقچیان تنگ و آنان را غافلگیر کردند.

 

سرهنگ خسروی با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه از محل متواری شدند، تصریح کرد: مرزبانان در پاک سازی از محل ۳۵۰ راس دام سبک قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال را مهار کردند.

 

فرمانده هنگ مرزی ارومیه خاطر نشان کرد: مرزبانان این هنگ بطور شبانه روزی با تیزبینی ، بر مرزهای حوزه استحفاظی اشرافیت دارند و با تمام توان مانع عبور و مرور غیر مجاز و قاچاق اقلام ممنوعه از مرزها می شوند.

 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.