شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
مهین آباد ارومیه با تلاش ، پشتکار و موفقیت مهین خانم
23 فروردین 1396 - 7:26
شناسه : 318
40

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانا نیوز : بانوی موفق کارآفرین ارومیه مهین علیزاده  توانسته است در راستای اقتصاد مقاومتی در منطقه ی شهرک شمالی ارومیه با تلاش خود برای بیش از دو هزار نفر اشتغال زایی کند. بازار مهین آباد ارومیه یکی از مراکز مهم خرید در کلانشهر زیبای ارومیه در منطقه شهرک […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانا نیوز :

بانوی موفق کارآفرین ارومیه مهین علیزاده  توانسته است در راستای اقتصاد مقاومتی در منطقه ی شهرک شمالی ارومیه با تلاش خود برای بیش از دو هزار نفر اشتغال زایی کند.

بازار مهین آباد ارومیه یکی از مراکز مهم خرید در کلانشهر زیبای ارومیه در منطقه شهرک شمالی  محسوب می شود . مغازه ها و مراکز خرید مجلل که تنها با نام مهین آباد شناخته و مطرح میباشد .

مهین علیزاده بانوی موفق ارومیه ای با روحیه ی کار آفرینی ، پشتکار مثال زدنی و امید به آینده و صبر و تلاش ستودنی توانسته است امروزه به الگوی موفقیت و تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی  تبدیل گردد.

داستان موفقیت مهین خانم از جایی آغاز می شود  که چندین سال پس از تلاش ، کوشش و کار با سرمایه ی اندک وحقوق بازنشستگی همسر مرحومش مغازه ای کوچک در پارکینگ منزلش دایر می کند ، با برنامه ریزی دقیق و سفرهای مختلف مهین خانم به نقاط مختلف کشورمان و تهیه اجناس مختلف با قیمت های پایین کم کم پارکینگ کوچک تبدیل به مغازه و مغازه هم تبدیل به پاساژ گشته و هم اکنون نیز دهها مجتع خرید و صدها مغازه با برند مهین آباد در شهرک شمالی ارومیه فعالیت می کنند و همین امر کافی بود تا زمینه  برای ورود به بازار کار و اشتغال زایی صداها نفرفراهم گردد .

اخلاق مثال زدنی ، مشتری مداری و همچنین فروش اجناس با کیفیت عالی و قیمت پایین از نقاط مختلف کشورمان باعث گردید تا مشتریان زیادی را جذب کند.

وی ورود بی رویه و بی کیفیت اجناس چینی را مرگ اقتصاد کشور و مانع اقتصاد مقاومتی و عدم اشتغال جوانان می داند.

مهین خانم ارتباط مستقیم تولیدی ها و کارخانجات کشورمان را با مراکز خرید عامل شکوفایی اقتصاد مقاومتی مطرح می کند و می گوید در حالی که بسیاری از اجناس بصورت قاچاق بدون تعرفه گمرکی و … بصورت وسیع در کشور توزیع می گردد .

نبود بسته های حمایتی مناسب ، مالیات های زیاد و … امان از پدر تولیدات داخلی در آورده است و دلالان هم در آخر مانع رضایت مردم از تولیدات ایرانی با حساب مقرون به صرفه بودن می کنند.

حالا دیگر اسم مهین به یک برند شناخته شده در ارومیه  تبدیل شده و همین امر باعث گردید تا زمینه ی اشتغال برای بیش از صدها  نفر در بازار و همچنین جذب سرمایه گذاران داخلی زیادی برای احداث مراکز خرید مجلل در مهین آباد فراهم گردد.

مهین علیزاده در گفتگوی اختصاصی با سایت سیلوانا ادامه می دهد : تلاش خستگی ناپذیر و ریسک مهمترین عامل موفقعیت در این عرصه است .

ایشان تاکید کرد : صادق بودن با مشتری و پرکردن خلاء های موجود در بازار در ارائه خدمات مطلوب به مشتری مهمترین عامل موفقعیت در عرصه تجارت و کسب  و کار است .

وی در پایان با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود در بازار مهین آباد ارومیه عنوان کرد : نبود بسته های حمایتی ، مراکز عرضه مستقیم فروش تولیدات داخلی  و هزینه های هنگفت و سرسام آور مجتمع های تجاری  و وضع  مالیات های کمر شکن سدی در برابر اشتغال و مانع اصلی سرمایه گذاری گردیده و همین امر باعث تعطیلی و رکود قطعاً خواهد شد .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.