شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
موفقیت با تکیه بر توانایی های ذاتی امکان پذیر خواهد شد
12 مرداد 1396 - 0:44
شناسه : 2127
29

شیوا احمدی  از جمله هنرمندان جوان و جویای نام استان آذربایجان غربی می باشد که در سال  هفتاد و هفت هجری شمسی در شهر زیبای مهاباد در بین خانواده ای هنر دوست دیده به  زیبایهای جهان گشود و هم اکنون بعنوان طراحی معروف برای شرکت های بزرگ کار می کند . وی تحصیلات ابتدایی و […]

ارسال توسط :

شیوا احمدی  از جمله هنرمندان جوان و جویای نام استان آذربایجان غربی می باشد که در سال  هفتاد و هفت هجری شمسی در شهر زیبای مهاباد در بین خانواده ای هنر دوست دیده به  زیبایهای جهان گشود و هم اکنون بعنوان طراحی معروف برای شرکت های بزرگ کار می کند .

وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را که همراه با موفقعیت های چشم گیری بود در شهر مهاباد به پایان رساند و سپس به دلیل علاقه بیش از حد به رشته گرافیک با قبولی از دانشگاه فنی حرفه ای دختران ارومیه به عنوان دانشجوی رشته هنر مشغول به فراگیری هنر گردید و اینک نیز به عنوان دانشجوی ترم آخر رشته هنر در حال تحصیل می باشد.

شیوا از معدود هنرمندان جوان و جویای نام استان آذربایجان غربی و مهاباد می باشد که در مدت زمان کوتاه با ادغام هنر طراحی و ایده های نوین خود که بر گرفته از حس درونیش می باشد موفق به کارآفرینی شده است و توانسته است در این عرصه به موفقعیت های زیادی دست یابد.

هنرمند و کارآفرین جویای نام مهابادی با طراحی و ساخت انواع اوراق اداری ؛ ست جعبه و ساک دستی ؛ طراحی تابلوهای برجسته؛ طراحی روی سفال و همچنین انواع پوستر به خوبی توانسته استعداد خود را به نمایش بگذارد و بدین ترتیب با استفاده از طرح های جدید و نوین خود که حاصل ایده های پرورش یافته در ذهنش بوده است به کارآفرین موفق تبدیل شود.

ایشان همواره در طول زندگی و دوران تحصیل خود سعی بر این داشت تا با جدیت کامل وارد بازار کار شود تا با این عمل خود اثابت کند بانوان نیز می توانند با تکیه بر توانایی های خود حرفه ای برای گفتن در جامعه داشته باشند.

شیوا اساسی ترین عوامل موفقیت خود در عرصه هنر را اعتماد به نفس خود بیان کرد و افزود :خلاقیت و استعداد هر کس زمانی شکوفا خواهد شد که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد به همین دلیل  بدون اعتماد به نفس هیچ گونه موفقیتی در زندگی اجتماعی رخ نخواهد داد.

وی مهمترین راه کارغلبه بر بیکاری در جامعه را ارائه ایده ها و راه کارهای نوین در قالب اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد : کارآفرینی استعدایست که نه تنها موجب ایجاد کسب و کار در جامعه می شود بلکه نشاط و انگیزه را در بین جوانان به دنبال خواهد داشت.

 

پایان گزارش/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.