شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
موفقیت تولید و اشتغال مقاومتی در سیلونا
13 دی 1396 - 8:55
شناسه : 3419
35

تولیدی سنگ کیمیاگر سیلوانا یکی از موفق ترین نمونه های شکوفایی تولید و اشتغال در راستای تحقق شعار سال در بخش سیلوانای ارومیه می باشد . قهرمان پدرود جوان پرتلاش بخش سیلوانای ارومیه با بهره‌گیری از هنر و صنعت که حاصل چندین سال تجربه ی شاگردی اش در کنار استادکارانش بوده ؛ توانسته باحداقل امکانات […]

ارسال توسط :

تولیدی سنگ کیمیاگر سیلوانا یکی از موفق ترین نمونه های شکوفایی تولید و اشتغال در راستای تحقق شعار سال در بخش سیلوانای ارومیه می باشد .

قهرمان پدرود جوان پرتلاش بخش سیلوانای ارومیه با بهره‌گیری از هنر و صنعت که حاصل چندین سال تجربه ی شاگردی اش در کنار استادکارانش بوده ؛ توانسته باحداقل امکانات ؛صنعتی نو در بخش سیلوانای ارومیه پیاده سازد که از این طریق زمینه اشتغال برای چند جوان دیگر بخش سیلوانا را نیز فراهم نموده است .

تلاش ؛ پشتکار  و همت این جوان موفق ما را بر آن داشت که سری به دفتر کار ایشان در شهرک زیوه بخش سیلوانای ارومیه بزنیم و مصاحبه ای با وی داشته باشیم .

درب دفتر کار این کارگاه تولیدی را که زدیم و وارد شدیم ترکیب و آمیزه ای از هنر ؛ صنعت و از همه مهمتر فرهنگ ایرانی و اسلامی که بر محصولات سنگی این کارگاه تولیدی نقش بسته بود ما را بیشتر از هر چیز دیگر مجذوب خود ساخت .

پس از بازدید از کارگاه ؛ این جوان موفق ضمن حضور در دفتر سبلوانانیوز در گفتگوی اختصاصی  در معرفی خود و فعالیت اقتصادیش گفت ؛

اینجانب قهرمان پدرود ؛ فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق ؛ اهل وساکن روستای گردیک ناصر بخش سیلوانای ارومیه می باشم.

پس از اتمام مقطع کارشناسی و قبل و بعد از انجام خدمت مقدس سربازی به شاگردی در کارگاه های تولیدی سنگ در شهر ارومیه مشغول شدم و چون علاقه ی خاصی به صنعت تولید سنگ داشتم همزمان توانستم با تحصیل و آموزشهای عملی و تئوری در زمینه تولید سنگ مهارت لازم را بدست آورم.

به توفیق الهی و همکاری دوستان وخانواده در سال ١٣٩۵ توانستم کارگاه تولیدی سنگ کیمیاگر را در شهرک زیوه که اولین کارگاه تولید سنگ نه تنها در این شهرک بلکه در سطح بخش سیلوانا می باشد را دایر سازم .

آقای پدرود در خصوص اشتغالزایی کارگاه تولیدی سنگ کیمیاگر و خدمات آن دربخش سیلوانا گفت :

کارگاه تولیدی سنگ کیمیاگر اکنون توانسته است با تولید روزانه ٧٠ الی ١٢٠متر مربع سنگ ؛ بصورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال برای ١۵ نفر ایجادکند .

اگرچه در اوایل با توجه به اینکه این کارگاه تولیدی با اندک سرمایه شخصی اینجانب که زیر ٢٠ میلیون تومان بود شروع به کار نمود و در اوایل تنها برای ٢ نفر کار آفرینی داشت اما خوشبختانه با مدیریت صحیح و تلاش بی وقفه توانستیم در سال ٩۶ با اضافه نمودن شعبه دوم کارگاه در شهرک راژان کارآفرینی کارگاه را به ۴ نفر ثابت و مستقیم روزانه و ١١  نفر بصورت غیرمستقیم در فصول تابستان و بهار  برسانم .

این جوان موفق در خصوص مهمترین تولیدات کارگاه تولید سنگ کیمیاگر هم گفت : از مهمترین تولیداتی که در این کارگاه تولید می شود می توان به ساخت و تولید انواع موزاییک کف ؛ سنگ نما ؛ جدولهای باغچه ای و گلدانی و ترافیکی ؛ سنگ پله و زیرپله ؛ نیمکت و میز ؛ سنگ قرنیز ؛ گلدانهای سنگی و جنگلی در طرحها و رنگهای مختلف و به دلخواه مشتریان اشاره نمود که بصورت کاملا دستی و سنتی در چندین درجه و رتبه سختی و استحکام تولید می شوند که از نظر استحکام ؛ زیبایی ؛ تنوع ؛ رنگ و … نسبت به سنگهای گرانیتی بازار برتری دارند .

آقای پدرود در پایان از استقبال و حمایتهای مردم و مسئولین هم گفت : خوشبختانه تاکنون حمایتهای مردم و بازار از کارگاه تولید سنگ کیمیاگر رضایت بخش بوده و توانسته ایم بسیاری از محصولات تولیدی کارگاه را در سطح بخش سیلوانا و حتی شهرستان های ارومیه و اشنویه عرضه و به فروش برسانیم که کیفیت تولید محصولات مورد رضایت مشتریان و بازار با توجه به قیمت

مناسب آنها بوده است .

از دهیاران بخش سیلوانا هم انتظار حمایت لازم را در زمینه خرید سنگهای کف برای پیاده روها و خیابان ها داریم اما از مسئولین بویژه در سطح بخش سیلوانا و بانکها درخواست همکاری و حمایت بیشتری می نماییم چرا که این کارگاه تولیدی با اندک سرمایه توانسته چندین جوان و خانواده را از بیکاری نجات دهد.

اگر بانکها حمایت لازم را در زمینه اختصاص وام اشتغال با ما داشته باشند انشاالله در آینده ای نه چندان دور بتوانیم با تغییر سیستم کارگاه از دستی به نیمه اتومات همچنان بتوانیم تولید و کارآفرینی کارگاه افزایش دهیم .

سیلوانا

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.