شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
موفقیت چهارمین جشنواره سیلوانا
04 تیر 1398 - 9:44
شناسه : 7643
10

فستیوال سیلوانا با رویداد های فرهنگی شگفت انگیز خود ؛ انرژی های منحصر بفرد ، ویژه ای را برای عموم منعکس کرد.  برنامه ریزی مخصوص فرهنگی ، هنری و ورزشی از نکات ارزشمند این فستیوال بود.   اگه علاقه مند هستید یک زندگی ساده روستایی رو تجربه کنید و با مردم خوش قلب همنشین بشوید؛ […]

ارسال توسط :

فستیوال سیلوانا با رویداد های فرهنگی شگفت انگیز خود ؛ انرژی های منحصر بفرد ، ویژه ای را برای عموم منعکس کرد.  برنامه ریزی مخصوص فرهنگی ، هنری و ورزشی از نکات ارزشمند این فستیوال بود.

 

اگه علاقه مند هستید یک زندگی ساده روستایی رو تجربه کنید و با مردم خوش قلب همنشین بشوید؛ هیچ وقت فستیوال سیلوانا را نباید از دست بدهید .

چهارمین جشنواره سیلوانا با عملکرد و اجرای خوب مسئولین برگزاری جشنواره با توجه به امکانات و بضاعت های موجود بصورت باشکوه و با استقبال مردم برگزار شد .

تحرک شور و نشاط در بخش سیلوانا با برگزاری چهارمین فستیوال بومی و محلی به اوج خود رسید .دعوت از نخبگان ، هنرمندان و ورزشکاران از سراسر کشور اعتبار و جایگاه خاصی به جشنواره امسال بخشیده بود . میهمانان عزیز از سراسر کشور در سیلوانا حضور داشتند و از نزدیک شاهد فرهنگ ، هنر و سنت این مردم میهمان نواز و خون گرم بودند باید در جشنواره ی سیلوانا حضور داشت تا از نزدیک این حس و حال فرهنگی ، ادبی را توصیف کرد.

هلپرکی های (هه لپه رکی) مختلف از جای ، جای کشور  زیبا و دلنواز یکدست  به اجرای هنر خود می پرداختند و گویی جلوه گر روایت هنر ، سنت و فرهنگ اصیل آمیخته با سرشت طبیعت بکر و زیبای این سرزمین بودند.

آهنگ های سنتی با سازهای محلی نوازشگر روح و جان هر انسان هنردوستی بود ، شور و شوق جوانان برای شنیدن آوازهای فولکور از نکات جالب توجه این فستیوال بومی محلی بود.

دیدن حرکات ورزشی خاص و رکورد زنی برای اولین بار در اجرای فستیوال وجه تمایز این فستیوال با سه دوره جشنواره برگزار شده ای دیگر بود.

نمایش زندگی محلی در غرفه های تعیین شده توریسم های حاضر در جشنواره را بیشتر از تاریخ نحوه زندگی گذشتگان این دیار زیبا آشنا می کرد .

در سال رونق تولید غرفه هایی برای عرضه ی محصولات صنایع دستی ، دامی و کشاورزی  ؛ کم ،کم  مسیر اصلی جشنواره برای جذب سرمایه و بهبود معیشت کسب و کار اهالی را نشان می داد .

در این جشنواره با انواع غذاها، صنایع دستی و سوغات های محلی بخش سیلوانا میهمانان آشنا و پذیرایی می شدند ، شاید بدون اغراق هر کسی از هر جای میهن عزیز اسلامی ایران تنها یک  بار تجربه حضور و مشاهده  فستیوال سیلوانا را بکند دیگر مشتری پر و پا قرص توریسم سیلوانا خواهد شد.

لازم است بدانیم نقص های اجرایی و اشتباهات در همه ی مراسمات وجود دارد ،  مهم استقبال از نقد های سازنده و جبران اشتباهات گذشته است و حتما این جشنواره هم ؛ کم و کاستی های زیادی دارد که باید در آینده  اصلاح شود و از ظرفیت های بومی جوان خود منطقه نهایت استفاده را کرد و این جشنواره را از انحصاری بودن درآورد .

استفاده از تازه های مدیرت اجرایی  می تواند ، آوانگاردهای جشنواره سیلوانا را که خود را داناتر از همه می دانند کمی عقب تر برده و جای کار را به ایده ها و نیروهای تازه ، بهره گیری همه اهالی مناطق مختلف بخش سیلوانا از موهبت جشنواره سوق دهد.

در پایان از بخشدار سیلوانا مهندس میرزایی و عزیزمیرخان پور رئیس ستاد اجرایی جشنواره و کلیه عوامل اجرایی این مراسم  بخصوص اهالی خون گرم دیزج مرگور  تقدیر و تشکر می شود .

سردبیر سیلوانانیوز

ف.ق/۳۰۱

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.