شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
نارضایتی مردم از خودروهای حمل شن و ماسه
25 اردیبهشت 1396 - 7:05
شناسه : 792
28

عدم رعایت به مقررات از سوی صاحبان شرکت های شن و ماسه و خوروهای حمل بار هر ساله باعث خسارت های زیادی  برای تردد کنندگان از این جاده ی بین المللی میشود. به گزارش سایت خبری تحلیلی سیلوانا نیوز : هر ساله همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و شروع ساخت و سازهای عمرانی تردد ماشین […]

ارسال توسط :

عدم رعایت به مقررات از سوی صاحبان شرکت های شن و ماسه و خوروهای حمل بار هر ساله باعث خسارت های زیادی  برای تردد کنندگان از این جاده ی بین المللی میشود.


به گزارش سایت خبری تحلیلی سیلوانا نیوز :

هر ساله همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و شروع ساخت و سازهای عمرانی تردد ماشین آلات سنگین حمل شن و ماسه  نیز به طور چشم گیر افزایش پیدا میکند که این امر باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای تردد کنندگان از این مسیر شده است.

وجود دانشگاه های متعدد از یک سو و بهره مندی از گمرک سرو از سوی دیگرباعث حجم بالای تردد در این جاده شده است که همین امر بیش از ببش بر اهمیت این جاده ی بین المللی افزوده است .

با توجه به ذخایر بیش از حد معادن در کوه های منطقه صومای برادوست و نازلو ارومیه ساکنین این مناطق و افرادی که روزانه از این مسیر استفاده میکنند بایستی هر ساله خسارات  سنگینی را از این طریق متحمل شوند زیرا عدم رعایت حمل اصولی بار و عدم استفاده از تور های مخصوص مهار در ماشین آلات حمل شن و از همه مهمتر حمل اضافه تناژ بالا توسط صاحبان بار باعث بروز سوانح و تصادفات جاده ای ؛و از بین رفتن آسفالت جاده و  شکستن شیشه های خودروهای شخصی در اثر برخورد ریز سنگ ها شده است.  

  جاده بین المللی سرو که این روزها لقب دروازه ی ورود به اروپا را یدک میکشد و از طرفی نیز به عنوان شاهرگ تجاری ایران و ترکیه محسوب میگردد هر ساله شاهد تردد خودروهای باری و سواری  و همچنین مسافرین و توریست های زیادی  میباشد که هر کدام از افراد به نوعی سرو را به عنوان مقصد اصلی خود انتخاب میکنند.

 توجه و رسیدگی به این امر مهم بیش از بیش نیازمند توجه نظارت پلیس‌راه و همکاری ارگان‌های مرتبط برای الزام نصب باسکول در معادن و جلوگیری از حمل بار غیرمجاز در راه‌های  اصلی و روستایی ضروری است. 

صاحبان شرکت های شن و ماسه بایستی به منظور جلوگیری ازخطرات ناشی ازسقوط مصالح ساختمانی و شن و ماسه ، اطراف خارجی سقف ماشین آلات  را باید با حفاظ کاملی ازچوب یا توری فلزی مقاوم با ارتفاع حداقل یک متر بپوشانند تا بدین وسیله از خطرات احتمالی جلوگیری گردد .

 

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.