شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
نامه سردار سلیمانی به صاحب منزل خود در البوکمال
11 آذر 1396 - 9:02
شناسه : 3218
30

نامه سردار سلیمانی برای صاحب منزلی که در خلال عملیات آزادسازی بوکمال بعنوان مقر استفاده کردند.در این نامه ضمن عذرخواهی شماره منزل شخصیشان برای جبران هرگونه خسارت ذکر شده است. سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس  پاسداران انقلاب اسلامی برای صاحب خانه‌ای که در خلال عملیات آزادسازی البوکمال، از آن خانه به عنوان […]

ارسال توسط :

نامه سردار سلیمانی برای صاحب منزلی که در خلال عملیات آزادسازی بوکمال بعنوان مقر استفاده کردند.در این نامه ضمن عذرخواهی شماره منزل شخصیشان برای جبران هرگونه خسارت ذکر شده است.

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس  پاسداران انقلاب اسلامی برای صاحب خانه‌ای که در خلال عملیات آزادسازی البوکمال، از آن خانه به عنوان مقر استفاده کرده بودند، نامه‌ای نوشتند و در آن نامه از صاحب خانه، بابت این استفاده حلالیت طلبید.

حاج قاسم در این نامه خود را معرفی کرده و بابت استفاده از آن ساختمان به عنوان مقر عملیاتی، از صاحب خانه عذرخواهی کرد و در پایان نامه شماره تلفن منزل شخصی خود را  نوشت و آمادگی خود را برای جبران هر گونه خسارت احتمالی و یا هر گونه درخواست دیگری از طرف صاحب خانه اعلام کرد.

سردار سلیمانی که شخصاً فرماندهی عملیات آزادسازی البوکمال را به عهده گرفته بود، در بخش دیگری از این نامه بیان کرده: من میان خودم (به عنوان یک شیعه) و شما (به عنوان یک سنی) تفاوتی نمی بینم؛ زیرا خود را پیرو سنت رسول الله (صلی الله علیه وآله) و شما را نیز محب اهل بیت (علیهم السلام) می دانم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.