شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
نا کارآمدی سیستم حمل و نقل عمومی در سیلوانا و صومای برادوست ارومیه
24 اردیبهشت 1398 - 11:09
شناسه : 7374
8

  مناطق سیلوانا و صومای برادوست ارومیه متاسفانه از سیستم حمل و نقل عمومی سازمان یافته بهره نمی برند که موجب نارضایتی اهالی این مناطق گردیده است. مناطق سیلوانا و صومای برادوست ارومیه تا کنون هیچ تغییری در سیستم حمل و نقل عمومی خود از زمان تاسیس احساس نکرده اند و برعکس از زمانی که […]

ارسال توسط :

 

مناطق سیلوانا و صومای برادوست ارومیه متاسفانه از سیستم حمل و نقل عمومی سازمان یافته بهره نمی برند که موجب نارضایتی اهالی این مناطق گردیده است.

مناطق سیلوانا و صومای برادوست ارومیه تا کنون هیچ تغییری در سیستم حمل و نقل عمومی خود از زمان تاسیس احساس نکرده اند و برعکس از زمانی که قاچاق گازوئیل از سود افتاده اوضاع بدتر هم شده است.

مینی بوس ها که قبلا بعنوان مهمترین وسیله ی حمل و نقل عمومی ،  بصورت روستا به روستا جداگانه کمک حال جابجایی مردم روستایی مرز نشین بودن این روزها به کم ترین تعداد خود کاهش یافته اند.

ترمینال زیوه دیگر فقط طعم خاطره دارد ….

مینی بوس ها ، نوستالژی ترین خاطرات برخی از ما ها را رقم زده اند واقعا چقدر با این مینی بوس ها خاطره داشتیم.

جالب است بدانیم ، مینی بوس هر روستایی با قوانین خودش هر وقت بخواهد می رود و می آید و اصلا به کار هیچ کسی هم کاری ندارد.

 

می خواهم قلم خود را محدود نکنم و فاش بنویسم!!!

براستی از آن زمانی که این مینی بوس ها که گاهی برای یک روستا به چندین واحد هم می رسید خیلی زیاد نمی گذرد ! علت چیست !!!  بعنوان مثال بزرگترین روستای صومای برادوست ، روستای گنگچین زمانی بود حساب مینی بوس هایش از دست اهالی هم در رفته بود معلوم بود ، همه می دانستند آن زمان سود فراوان گازوئیل برای همه خوب تمام می شد.

چرا هیچ مسئولی هم اکنون کاری نمی کند.

براستی آیا شوراها ، دهیاری ها و مسئولین  …  نمی توانند برای هر منطقه یک اتوبوس در نظر بگیرند و این اتوبوس ها مدام در ساعات مشخص در این مناطق بین شهر و نقطه ی مشخصی از پایانه ی هر منطقه تردد داشته باشد .

تا شاید اوضاع تردد دانشجویان ، دانش آموزان و مردمی که مدام بین ارومیه ، سیلوانا و صومای برادوست در حال تردد هستند تسهیل یابد .

کی ، کجا و چه کسی باید فکری ، عملی و حرکتی انجام دهد معلوم نیست .

 

آیا کسانی که این روزها کاندیداهای دور بعدی مجلس را به میهمانی های مخفیانه ، پررنگ و لعاب  خود دعوت می کنند و در راه رسیدن به  آنها هی در مقابل شان دولا و راست می شوند تا کنون از خود پرسیده این افراد تا کنون چه خدمتی به ما کرده اند ای کاش این پول ها صرف خدمت به مردم و اهالی منطقه می شد.

 

 

متاسفانه در مناطق سیلوانا و صومای برادوست ارومیه این روزها تنور شهرت و خدمت همه را گرم کرده ، و همه مدعی هستند ، عزیزان ، کار و تلاش و پیشرفت را باید با چشم دید. , واقعاً کسانی که ادعای خدمت دارند خدمت رسانی را پرچم نکنند و فقط همت کنند .

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.