شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
نبود متل ، هتل و اقامتگاه مشکل گردشگران و مسافران سیلوانا است
22 خرداد 1398 - 9:33
شناسه : 7569
9

استفاده از صنعت گردشگری و توریسم سیلوانا نیازمند سرمایه گذاری و احداث زیرساخت های اقامت گاهی و استراحت گاهی مناسب و استاندارد می باشد. این روزها در گرما گرم تابستان داغ و هلاک کننده در بیشتر نقاط کشور ، بخش سیلوانای ارومیه می تواند بعنوان مقصدی با آب و هوای سرد و خنک انتخاب اول […]

ارسال توسط :

استفاده از صنعت گردشگری و توریسم سیلوانا نیازمند سرمایه گذاری و احداث زیرساخت های اقامت گاهی و استراحت گاهی مناسب و استاندارد می باشد.

این روزها در گرما گرم تابستان داغ و هلاک کننده در بیشتر نقاط کشور ، بخش سیلوانای ارومیه می تواند بعنوان مقصدی با آب و هوای سرد و خنک انتخاب اول سفر گردشگران به این منطقه باشد .

وجود جاذبه های گردشگری طبیعی با وجود آبشارها و رودخانه های پر آب با جاذبه های گردشگری بکر و بی نظیر می تواند سیلوانا را قطب گردشگری شمالغرب کشور نماید .

طبیعت بکر و اعجاب انگیز سر سبز بخش سیلوانا دل هر انسانی را برای سفر به این دیار با مردمان خون گرم و مهربان می لرزاند .

مردم بخش سیلوانا با فرهنگ غنی و اصیل خود میهمان نوازی و خون گرمی خود را تا کنون در پذیرایی و راهنمایی تمامی مسافران و توریست هایی که به این بخش سفر کرده اند ثابت کرده اند .

باید از این ظرفیت بزرگ توریسم در سیلوانا  به خوبی بهره برداری کرد .

با توجه به این همه جاذبه های گردشگری که در بخش سیلوانا وجود دارد آن طور که باید برای شناسایی این پتانسیل های بزرگ فعالیت چشمگیری صورت نگرفته است.

 

بخش سیلوانا با وجود دریاچه ها ، رودخانه ها  و آبشارهای منحصر بفردی  که دارد قطعا می تواند مقصد خوبی برای مسافران باشد تا لحظاتی را بدور از هیاهوی شهرهای بزرگ با آرامش خیال در این منطقه سپری کنند.

مشکل اصلی مسافران نبود محل اسکان مناسب است

یکی از مشکلات خدمات گردشگری نبود مکان ‌های سکونتی ، مسافرخانه ها و هتل ‌های مناسب در تمام فصول سال و برای همه قشرهای جامعه با درآمدهای مختلف است.

احداث هتل گردشگری و راه اندازی تفریحات سالم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سیلوانا می تواند موجب تحول در این بخش گردد.

 

اقامتگاه بوم گردی در سیلوانا می تواند اقتصاد بخشی از خانواده های سیلوانا را در نقاط بکر و مستعد شکوفا نماید که در روزهای آینده مقاله ی ویژه در این خصوص منتشر خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.