شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
نشست تخصصی هم اندیشی بانوان شاعر و نویسنده آذربایجان غربی برگزار شد
26 آبان 1396 - 9:30
شناسه : 3052
31

در سالن اجتماعات استانداری آذربایجان غربی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و و مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری آذربایجان  نشست تخصصی هم اندیشی بانوان شاعر و نویسنده استان با حضور پر رنگ کانون بانوان عشایر صومای برادوست و سیلوانای ارومیه برگزار شد . در این نشست تخصصی حضور فعال کانون های […]

ارسال توسط :

در سالن اجتماعات استانداری آذربایجان غربی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و و مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری آذربایجان  نشست تخصصی هم اندیشی بانوان شاعر و نویسنده استان با حضور پر رنگ کانون بانوان عشایر صومای برادوست و سیلوانای ارومیه برگزار شد .

در این نشست تخصصی حضور فعال کانون های زنان عشایر مناطق سیلوانا و صومای برادوست برای اولین بار  از نکات قابل توجه بود و سوالات اکثر بانوان شاعران و نویسنده از مسئولین این بود که آنها را حمایت و اجازه چاپ و نشر به شعر ها و نوشته های آنها داده شود و در نمایشگاه ها از کتاب و اثرات آن ها هم به نمایش گذاشته شود و آنها را حمایت کنند .

رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این نشست با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه زلزله اخیر استانهای غرب کشور گفت: از حضور پر شور مردم استان در جمع آوری و ارسال کمک به مردم زلزله زده استانهای غرب کشور وبه  ویژه کرمانشاه قدردانی می کنیم .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به هفته گرامیداشت کتاب گفت: متاسفانه به دلایل مختلف سرانه کتابخوانی در کشور کمک شده و  در این زمینه باید  فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار جامعه تبلیغ و این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود.

وی ادامه داد: در زمینه تبلیغ فرهنگ کتابخوانی ضروری است شهرداریهای استان فعال تر عمل کنند و در طراحی مبلمان های شهری ازالمان های کتاب و کتابخوانی استفاده کنند.

رادفر ادامه داد : در این زمینه لازم است نویسندگان کتاب نیز کتابهای را نگارش کنند که مورد نیاز مخاطبان است و مخاطبان از آنها استقبال می کنند.

وی ادامه داد: از نویسندگان انتظار می رود زیبایی های جامعه را به تصویر بکشند و در مسیر توسعه و بالندگی کشور قلم فرسایی کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.