چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
نیوفیس جدید کرمان موتور ۳۴ هزار دلار قیمتگذاری شد
21 شهریور 1400 - 11:36
شناسه : 14451
9

نیوفیس جدید کرمان موتورو که قبلا ۷۴۹ میلیون تومان قیمتگذاری شده بود و هنوز وارد بازار نشده است، افزایش قیمت جدیدی را ثبت کرد. جک اس ۵ نیوفیس خود را از ۷۴۹ میلیون تومان به ۷۷۹ میلیون تومان افزایش و نشان داد که در سایه بازار انحصاری و عدم واردات خودرو همه گونه می شود قیمتگذاری کرد. قیمت ۷۷۹ میلیون […]

ارسال توسط :

نیوفیس جدید کرمان موتورو که قبلا ۷۴۹ میلیون تومان قیمتگذاری شده بود و هنوز وارد بازار نشده است، افزایش قیمت جدیدی را ثبت کرد.

جک اس ۵ نیوفیس خود را از ۷۴۹ میلیون تومان به ۷۷۹ میلیون تومان افزایش و نشان داد که در سایه بازار انحصاری و عدم واردات خودرو همه گونه می شود قیمتگذاری کرد.

قیمت ۷۷۹ میلیون تومانی برای جک نیوفیس اس ۵ معادل ۳۴ هزار دلار آمریکا است و با پرداخت چنین رقم سرسام آوری می توان خودروهایی مانند:

  1. اینفنیتی Q 50
  2. لکسوس UX
  3. مرسدس بنز کلاس A
  4. ولو XC 40
  5. جنسیس جی ۷۰

خریداری کرد، درحالیکه جک را می توان حداکثر یک برند درجه دوم و به احتمال منطقی تر درجه سوم چینی دانست که محصولات مونتاژی آن به وسیله کرمان موتور با حاشیه سود بیش از ۱۰۰ درصدی قیمتگذاری می شود.

جک اس ۵ در بازار چین با نام Eagle S5 عرضه می شود و قیمت آن از ۹۰ هزار تا ۱۴۰ هزار یوآن برابر با ۱۲ هزار و ۹۰۰ تا ۲۰ هزار دلار باتوجه به آپشن ها متفاوت است. یعنی این خودرو می بایست در بهترین وضعیت ممکن ۴۶۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد که در مدل های میانی آن ۷۷۹ میلیون تومان قیمتگذاری شده است.

ارزانترین مدل جک اس ۵ در چین قیمتی معادل ۱۲ هزار و ۹۰۰ دلار برابر با ۲۹۷ میلیون دارد که با این پول در ایران فقط می تواند پژو پارس، سمند و … خریداری کرد.

پایان/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.