شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
نیویورک تایمز: اسرائیل عامل حادثه در تاسیسات هسته ای نطنز است
23 فروردین 1400 - 13:26
شناسه : 12326
9

رژیم غاصب و جعلی و تروریسم  اسرائیل نشریه نیویورک تایمز نوشت که اسرائیل عامل انفجار در تاسیسات هسته ای نطنز است. نشریه نیویورک تایمز به نقل از یک منبع در دولت آمریکا نوشت؛ اسرائیل عامل حادثه در شبکه توزیع برق در تأسیسات هسته ای ایران در نطنز است.  سخنگوی انرژی اتمی ایران که برای بازدید از […]

ارسال توسط :

رژیم غاصب و جعلی و تروریسم  اسرائیل

نشریه نیویورک تایمز نوشت که اسرائیل عامل انفجار در تاسیسات هسته ای نطنز است.

نشریه نیویورک تایمز به نقل از یک منبع در دولت آمریکا نوشت؛ اسرائیل عامل حادثه در شبکه توزیع برق در تأسیسات هسته ای ایران در نطنز است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در بازدید از سایت نطنز زخمی شد
 سخنگوی انرژی اتمی ایران که برای بازدید از حادثه امروز مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن به کاشان سفر کرده بود در حین بازدید دچار حادثه شد. حال عمومی سخنگوی سازمان انرژی اتمی مساعد، اما مچ پا و سر وی دچار شکستگی شده است. 

پیش از این در خبرها آمده بود که بهروز کمالوندی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بامداد روز یکشنبه حادثه‌ای در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز (مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن) رخ داده است. بر اساس اطلاع ما خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته است.

کانال تلوزیونی کان اعلام نمود که اسرائیل عامل حادثه در تأسیسات هسته ای ایران در نطنز است. حمله سایبری اسرائیلی که موساد نقش ان را بر عهده داشت، عامل اقدامات در نطنز بود.

پیش از این شرکت رادیویی و تلویزیونی KAN اسرائیل با استناد به “منابع اطلاعاتی” خود اعلام کرد اسرائیل پشت حمله سایبری به تأسیسات هسته ای نطنز است و موساد در این حمله سایبری نقش داشته است.

همانطور که منبع نیویورک تایمز اشاره کرده است، داده های مربوط به این حادثه هنوز “ناقص” هستند. به گفته این روزنامه، قطعی برق در تأسیسات نطنز به دلیل انفجار با برنامه ریزی دقیق صورت گرفته است. مقامات اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل به روزنامه اعلام کردند که اسرائیل در این حادثه نقش داشته است.

منابع اطلاعاتی نیویورک تایمز اعلام کردند که انفجار گسترده، شبکه برق داخلی کاملا محافظت شده را که سانتریفیوژهای غنی سازی اورانیوم زیرزمینی را تأمین می کرد را از بین برد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.