پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
هدف اصلی سران تکفیر ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است/ اهل تسنن هم دل در گرو امام رضا(ع) دارند
17 فروردین 1401 - 8:09
شناسه : 16511
10

حادثه خونین امروز در حرم امام رضا علاوه بر جریحه‌دار کردن احساسات عمومی با واکنش تند علمای اهل سنت روبه‌رو شد که ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه، خواستار برخوردی قاطعانه مسئولان با عاملان اصلی جریان نفاق و فتنه که در پشت پرده این حادثه خونین هستند شدند. در پی یک حادثه خونین سه نفر […]

ارسال توسط :
حادثه خونین امروز در حرم امام رضا علاوه بر جریحه‌دار کردن احساسات عمومی با واکنش تند علمای اهل سنت روبه‌رو شد که ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه، خواستار برخوردی قاطعانه مسئولان با عاملان اصلی جریان نفاق و فتنه که در پشت پرده این حادثه خونین هستند شدند.

در پی یک حادثه خونین سه نفر از زائران حرم رضوی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم امام رضا(ع) بر اثر حمله یک فرد با رفتار و ظاهر شبیه به جریانهای تکفیری وهابی که توانسته جسم برنده (چاقو) را با خود وارد صحن جامع رضوی کند، زخمی شدند که طبق آخرین اخبار یک تن از آنان به شهادت رسیدند.

این اقدام ناجوامردانه که در سومین روز از ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد با واکنش تند علمای اهل سنت روبه‌رو شد که ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه، خواستار برخوردی قاطعانه مسئولان با عاملان اصلی جریان نفاق و فتنه که در پشت پرده این حادثه خونین هستند شدند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.