چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
همزمان با هفته بسیج ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در آذربایجان غربی
01 آذر 1400 - 13:22
شناسه : 15296
9

همزمان با هفته بسیج مراکز بهداشتی درمانی دامپزشکی آذربایجان غربی خدمات رایگان در امر واکسیناسیون ، معاینه و ویزیت دامها ارائه می دهند.  مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته بسیج مراکز بهداشتی درمانی دامپزشکی( اعم از مطب ، درمانگاه ، بیمارستان ، مرکز مایه کوبی و … ) خدمات رایگان در امر […]

ارسال توسط :

همزمان با هفته بسیج مراکز بهداشتی درمانی دامپزشکی آذربایجان غربی خدمات رایگان در امر واکسیناسیون ، معاینه و ویزیت دامها ارائه می دهند.

 مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته بسیج مراکز بهداشتی درمانی دامپزشکی( اعم از مطب ، درمانگاه ، بیمارستان ، مرکز مایه کوبی و … ) خدمات رایگان در امر واکسیناسیون ، معاینه و ویزیت دامها ارائه می دهند.

سید امید خلیل زاده گفت :در راستای خدمت رسانی  به دامداران در مناطق محروم روستایی و عشایری به مناسبت هفته بسیج  توسط اکیپ های دامیزشکی و مراکز بهداشتی درمانی دامپزشکی( اعم از مطب ، درمانگاه ، بیمارستان ، مرکز مایه کوبی و … ) خدمات رایگان در امر واکسیناسیون ، معاینه و ویزیت دامها به صورت رایگان به دامداران  ارائه می شود.

وی افزود: دامپزشکی از جمله ارگانهایی است که به دلیل وظایف ذاتی خود در مناطق دور افتاده و صعب العبور ارائه خدمات می دهد.

سید امید خلیل زاده در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل گروههای بسیجی با اکیپ های دامپزشکی در این زمینه ، تصریح کرد :  خدمت رسانی به دوردست ترین روستاهها، صیانت از سرمایه های دامی و کمک به اقتصاد دامپروری از طریق کاهش هزینه های درمانی دامداران ، از افتخارات مجموعه دامپزشکی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.