شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
همه می‌آییم…
21 بهمن 1398 - 12:13
شناسه : 8875
12

مرزداران آذربایجان‌غربی یک‌دل و یک‌زبان خود را برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای دیگر آماده کرده‌اند. تنها یک روز به تولد چهل‌ویکمین سالگی انقلاب اسلامی ایران باقی مانده‌است و مردم انقلابی و شهیدپرور آذربایجان‌غربی اعم از شیعه و سنی و آشوری و ارمنی همگام و هم‌صدا با مردم دیگر نقاط ایران اسلامی خود را […]

ارسال توسط :

مرزداران آذربایجان‌غربی یک‌دل و یک‌زبان خود را برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای دیگر آماده کرده‌اند.

تنها یک روز به تولد چهل‌ویکمین سالگی انقلاب اسلامی ایران باقی مانده‌است و مردم انقلابی و شهیدپرور آذربایجان‌غربی اعم از شیعه و سنی و آشوری و ارمنی همگام و هم‌صدا با مردم دیگر نقاط ایران اسلامی خود را آماده کرده‌اند تا در راهپیمایی بزرگ و وحدت‌آفرین فردا سه‌شنبه، شرکت کنند و به دشمنان نشان دهند که هیچگاه به نظام و انقلاب حتی در بدترین شرایط پشت نکرده و رهبر معظم انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.

مردم شهرها، بخش‌ها، روستاها و اقصی نقاط آذربایجان‌غربی با شوری وصف‌ناپذیر که ریشه در دلبستگی و عشق آنان به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، انگیزه‌ای مثال زدنی برای حضور یکپارچه و وحدت‌آفرین در این راهپیمایی دارند.

مردم این خطه که هشت سال دفاع مقدس را صبورانه پشت سرگذاشته‌اند و سختی‌های سال‌های بازسازی را به جان خریده و امروز نیز همچنان از مرزهای کشور دفاع می‌کنند، بر ادامه جانفشانی در راه اهداف و آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و امام راحل تاکید می‌ورزند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.