شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
واکسن های قاتل یا گذرنامه های دیجیتالی؟
17 مرداد 1400 - 9:52
شناسه : 13961
7

واکسن های آزمایشی تولید شده در بیگ فارما موجب تغییر ژنوم انسانی می شوند که گذشته از عوارض فراوان، زمینه را برای تحمیل گذرنامه دیجیتالی واکسن آماده می کنند. «مایکل سوشودوسکی» موسس مرکز پژوهشی و خبری «گلوبال ریسرچ» عنوان داشت: اجازه دهید هیچ توهمی درباره واکسن نداشته و رو راست باشیم، این واکسن ها نه تنها […]

ارسال توسط :

واکسن های آزمایشی تولید شده در بیگ فارما موجب تغییر ژنوم انسانی می شوند که گذشته از عوارض فراوان، زمینه را برای تحمیل گذرنامه دیجیتالی واکسن آماده می کنند.

«مایکل سوشودوسکی» موسس مرکز پژوهشی و خبری «گلوبال ریسرچ» عنوان داشت: اجازه دهید هیچ توهمی درباره واکسن نداشته و رو راست باشیم، این واکسن ها نه تنها آزمایشی هستند، بلکه یک واکسن قاتل از شرکت های بزرگ داروسازی هستند که موجب تغییر ژنوم انسان می شوند. شواهد مرگ و میر و عوارض ناشی از تزریق واکسن در شرایط حاضر (داده های رسمی) و آینده (به عنوان مثال لخته های خون میکروسکوپی ناشناخته) بسیار زیاد است.

مطالعات علمی متعددی که به طور مستقل منتشر شده است، ماهیت واکسن mRNA کووید۱۹ را که بر تمام بشریت تحمیل شده، تایید می کند.

هدف اجرای واکسیناسیون ۷.۹ میلیارد نفر در سراسر جهان و در بیش از ۱۹۰ کشور جهان است و پس از آن تحمیل «گذرنامه دیجیتالی واکسن» پی گیری می شود. نیازی به گفتن نیست که این یک عملیات چند میلیارد دلاری برای «بیگ فارما» است.

پروژه جهانی واکسن تحت عنوان «کووکس» توسط «سازمان جهانی بهداشت» (WHO)، « اتحاد جهانی واکسن و ایمن‌سازی» (GAVI)، «ائتلاف برای نوآوری در حوزه آمادگی برای اپیدمی» (CEPI)، «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» در ارتباط با مجمع جهانی اقتصاد که به طور فزاینده ای تحت تسلط شرکت «فایزر» قرار دارد، در سراسر جهان هماهنگ می شود.

آمار جعلی موارد مثبت ابتلا به کووید۱۹ و مرگ و میر ناشی از این بیماری دروغ روی دروغ است.

یک جدول زمانی پیچیده وجود دارد. بحران کووید در چندین مرحله به اجرا در آمده که منجر به اجرای واکسیناسیون جمعی در سراسر جهان از دسامبر ۲۰۲۰ شده است.

سازمان جهانی بهداشت در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ و بر اساس ۸۳ مورد مثبت ابتلا به کووید ۱۹ که در سراسر جهان و خارج از چین اعلام شد، این بیماری را یک وضعیت اورژانسی در زمینه بهداشت عمومی بین المللی اعلام کرد و به دنبال آن بحران سفرهای هوایی و تجارت بین المللی کالا آغاز شد. سقوط مالی ۲۰ فوریه ۲۰۲۰، آغاز قرنطینه ۱۱ مارس ۲۰۲۰  و به دنبال آن موج دوم، سوم و موج چهارم.

از ۱۱ مارس ۲۰۲۰، شمار ۴۴ هزار و ۲۷۹ مورد به اصطلاح RT-PCR و موارد مثبت در سراسر جهان خارج از چین و یک هزار و۴۴۰ مرگ ناشی از کووید برای توجیه اقداماتی همچون حبس اجتماعی، قرنطینه و تعطیلی ۱۹۰ اقتصاد ملی، بحران اقتصاد جهانی، ورشکستگی گسترده شرکت ها در بخش های کلیدی فعالیت های اقتصادی، حذف کامل شرکت های کوچک و متوسط، ایجاد فقر و بیکاری گسترده، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از  ماسک صورت، عدم اجتماعات اجتماعی و خانوادگی و فروپاشی نهادی و اختلال در جامعه مدنی و… مورد سوءاستفاده قرار گرفت.

هدف اعلام شده همیشه نجات جان افراد بوده اما نتیجه این سیاست ها به معنای واقعی کلمه زندگی مردم را نابود کرده است. میلیون ها نفر در سراسر جهان به فقر شدید کشانده شده اند و ده ماه بعد از شیوع بیماری، واکسن کووید ۱۹ به کمک ما آمد. این واکسن ها در اوایل نوامبر ۲۰۲۰ اعلام و در اواخر دسامبر در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت.

واکسن mRNA به عنوان یک راه حل دائمی و ابزاری برای مهار اپیدمی، نجات زندگی، بازگشایی اقتصادهای متلاشی شده ملی ما و بازگرداندن روند عادی در زندگی روزمره ارائه شد. اولین سوالی که مطرح می شود این است: آیا به واکسن نیاز داریم؟

پاسخ منفی است! هیچ مبنای علمی وجود ندارد که واکسن ویرایش شده با ژن را به عنوان ابزاری برای نجات جان و حفظ سلامت مردم در سراسر جهان توجیه کند.

پایان/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.