شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
واکنش بایدن به رسوایی اخلاقی فرماندار نیویورک
25 اسفند 1399 - 14:18
شناسه : 11808
9

خبرنگاران آمریکایی، جو بایدن رییس جمهوری این کشور را با طرح سوالاتی درباره اتهامات جنسی اندرو کئومو، فرماندار ایالت نیویورک و لزوم استعفای وی به چالش کشیدند. نقل از رویترز، در پی افزایش فشار بر اندرو کئومو، فرماندار ایالت نیویورک و عضو حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا که به آزار جنسی زنان متهم شده است، […]

ارسال توسط :

خبرنگاران آمریکایی، جو بایدن رییس جمهوری این کشور را با طرح سوالاتی درباره اتهامات جنسی اندرو کئومو، فرماندار ایالت نیویورک و لزوم استعفای وی به چالش کشیدند.

نقل از رویترز، در پی افزایش فشار بر اندرو کئومو، فرماندار ایالت نیویورک و عضو حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا که به آزار جنسی زنان متهم شده است، جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده خواهان شکیبایی تا مشخص شدن نتیجه تحقیقات در این باره شده است.

بایدن در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره لزوم استعفای کئومو سیاستمدار هم حزبی رییس جمهوری آمریکا، گفت: ”فکر می کنم تحقیقات در حال انجام است و باید منتظر نتیجه آن باشیم. ”

اندرو کئومو عضو حزب دموکرات است و تاکنون چند عضو ارشد این حزب از جمله چاک شومر، رهبر اکثریت دموکرات مجلس سنا خواهان کناره گیری او از فرمانداری شده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.