چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
واگذاری ۲۰ هزار هکتار اراضی ملی آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح‌های تولید مسکن
09 شهریور 1400 - 12:13
شناسه : 14261
7

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۰ هزار هکتار اراضی ملی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به منظور تحقق تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و تأمین زمین برای اجرای طرح‌های تولید مسکن دریافت شد. به نقل از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، سیدمحسن حمزه‌لو اظهار داشت: در روزهای […]

ارسال توسط :

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۰ هزار هکتار اراضی ملی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به منظور تحقق تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و تأمین زمین برای اجرای طرح‌های تولید مسکن دریافت شد.

به نقل از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، سیدمحسن حمزه‌لو اظهار داشت: در روزهای گذشته،  ٢٠ هزار هکتار اراضی ملی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به منظور تحقق تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و تأمین زمین برای اجرای طرح‌های تولید مسکن تحصیل شد.

وی تصریح کرد: براساس تفاهم‌نامه همکاری وزارت‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی باید بخشی از اراضی منابع ملی و دولتی که در محدوده و حریم مصوب شهرها قرار دارند برای اجرای طرح‌های تولید مسکن در اختیار راه و شهرسازی قرار بگیرد.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: مدیریت یکپارچه و صیانت از اراضی در کنار تأمین زمین برای رونق تولید مسکن یکی از مأموریت‌های کاری مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی در سال «تولید‌؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» تعریف شده است.

انتهای پیام/ی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.