شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
وحدت و هم دلی در هر مکانی  ثمره اش امنیت و پیشرفت جامعه است
04 مرداد 1397 - 8:43
شناسه : 5076
10

حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در حاشیه همایش استانی علمای اهل سنت و تشیع در مصاحبه اختصاصی با سیلوانانیوز گفت : وحدت‌ مسلمانان‌ جهان و اتحاد دنیای اسلام‌ و یگانگی‌ اهل‌ قبله‌ تنها راه نجات مسلمانان جهان و دوری از ایجاد جنگ ، توطئه و تفرقه توسط مستکبران […]

ارسال توسط :

حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در حاشیه همایش استانی علمای اهل سنت و تشیع در مصاحبه اختصاصی با سیلوانانیوز گفت : وحدت‌ مسلمانان‌ جهان و اتحاد دنیای اسلام‌ و یگانگی‌ اهل‌ قبله‌ تنها راه نجات مسلمانان جهان و دوری از ایجاد جنگ ، توطئه و تفرقه توسط مستکبران در بین امت اسلامی می باشد .

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود : مسئله وحدت بین مذاهب اسلامی و امت اسلامی سفارش خداوند متعال در قرآن کریم است .
و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرّقوا
لذا بر همه ما پیروان مذاهب اسلامی واجب است ندای خداوند تبارک و تعالی را در قرآن کریم لبیک بگوییم و اتحاد و هم دلی را که در منظقه داریم بحمدالله حفظ نماییم .

وی ادامه داد : باید تلاش کنیم روز به روز این وحدت و هم دلی و برادری افزایش یابد و دل ها یکی بشود .
خداوند تبارک و تعالی به همان صورت و معیاری که وحدت و هماهنگی در پرتو اعتصام به حبل الهى را میخواهد، سختی ها و مصایب نشات گرفته از آن را هم تسهیل میکند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد : خداوند متعال با آموزش کتاب و حکمت و نیز با پاکی ، تصفیه و تزکیه نفوس، موارد مورد اختلاف ، یعنی جهل علمی و جهالت عملی را رفع و عوامل اتحاد و مهرورزی و امنیت را به جامعه بشری اهدا کرد.
وحدت و هم دلی در هر مکانی ثمره اش امنیت و پیشرفت جامعه است ، امروز در دنیای پرتلاطم روزگار که استکبار جهانی با فریب عواملی خود باخته نظیر آل سعود در صدد ایجاد تفرقه و جدایی بین مسلمانان است ما باید هوشیار باشیم .

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت : وحدت‌ مسلمانان‌ جهان و اتحاد دنیای اسلام‌ و یگانگی‌ اهل‌ قبله‌ تنها راه نجات مسلمانان جهان و دوری از ایجاد جنگ ، توطئه و تفرقه توسط مستکبران در بین امت اسلامی می باشد .
خورشید تابناک جهان اسلام، در اوج سیاهی ، ظلم و نادانی بشر طلوع کرد ، نور امید و آزادی و رهایی در روح و جسم انسان های اسیر نادانی شروع به تابیدن و طلوع گرفت و دیدگانشان نسبت به تاریکی های قبل روشن گشت. صدای ملکوتی توحید، کل جهان را فرا گرفت و قوم‏ ها و قبیله‏ های پراکنده را با دعوت به اعتصام به ریسمان الهی، متحد ساخت. این همه، به برکت اسلام ناب محمدی بود که پیام آور شعار وحدت و امنیت برای جوامع بشری می باشد .
انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.