چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
وزیر کشور با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی دیدار کرد وزیر کشور که به منظور
01 آبان 1400 - 15:05
شناسه : 15000
6

وزیر کشور که به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار، وارد آذربایجان‌غربی شده بود، با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی دیدار کرد. وزیر کشور که به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار، وارد آذربایجان‌غربی شده بود، با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی دیدار کرد.   در ابتدای این دیدار وزیر کشور […]

ارسال توسط :

وزیر کشور که به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار، وارد آذربایجان‌غربی شده بود، با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی دیدار کرد.

وزیر کشور که به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار، وارد آذربایجان‌غربی شده بود، با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی دیدار کرد.

 

در ابتدای این دیدار وزیر کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در استان و لزوم همراهی و حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان به سیاست‌های حمایتی دولت از استان‌های مرزی اشاره کرده و اظهار داشت: امیدواریم با تجارب ارزشمند دکتر معتمدیان شاهد تحول در استان آذربایجان‌غربی باشیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور از زحمات محمدمهدی شهریاری تشکر کرده و افزود: شهریاری نه تنها به عنوان استاندار بلکه به عنوان دوستی مودب و تلاشگر بودند و در استان آذربایجان‌غربی زحمات ارزشمندی داشتند که امیدواریم در عرصه‌های دیگر نیز موفق باشند.

 

وی تصریح کرد: استاندار جدید نیز اشراف خوبی از وضعیت استان دارند و امیدواریم با تلاش مجاهدانه و شبانه روزی و با تجربه خوب و موفق در استان های خراسان جنوبی و رضوی شاهد تحول چشمگیر در عرصه های محرومیت زدایی ، اقتصادی و فرهنگی در استان باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.