شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
وضعیت نامناسب ورودی دروازه اروپا تا اِلمان های بی معنا ؛ نشانگر مدیریت افتضاح مدیران دولتی
13 مرداد 1398 - 19:27
شناسه : 7800
13

  ?جاده بین المللی سرو دارد با سرعت لاک پشتی به سرانجامی می رسد . ?ولی تاسف انگیز است ورودی پایانه بین المللی سرو ارومیه از چهار راه چره تا خود پایانه مرزی ؛ واقعا مدیریت ضعیف مسئولانی که فقط وقت اداری می گذرانند از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ ظهر چیزی افتضاح تر از […]

ارسال توسط :

 

?جاده بین المللی سرو دارد با سرعت لاک پشتی به سرانجامی می رسد .

?ولی تاسف انگیز است ورودی پایانه بین المللی سرو ارومیه از چهار راه چره تا خود پایانه مرزی ؛ واقعا مدیریت ضعیف مسئولانی که فقط وقت اداری می گذرانند از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ ظهر چیزی افتضاح تر از این نمی شود.

?به خدا مدیرانی که در این منطقه خدمت کرده اند اگر چند نامه نگاری با استانداری ،شهرداری ارومیه یا کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان می کردند حالا حتما چندین نماد و المان زیبا در این مناطق بود .

?ورودی دروازه اروپا بدون هیچ نماد ایرانی اسلامی با چهره های زشت پروژه های متوقف شده ؛ پیکره های نامتعارف آهنی و عدم تابلو های بزرگ پیام رسان کشوری چشم نوازی می کند.

?اگر بیلبردهای سپاه شهدا هم در این مسیر نصب نمی شد حتما دیگر هیچ رنگ و پیامی از ایران بزرگ اسلامی در دروازه ورودی اروپا نبود.

? بیش از چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد مدیران در این مناطق بیشتر مدیران هزینه بودند یکی نیست یک یادگاری لااقل از خود بجا بگذارد واقعا همه جای کشور دارد پیشرفت می کند و کم کاری چند مدیر دولتی آبروی دولت را هم می برد.

? استاندار محترم استان آذربایجان غربی نماینده دولت تدبیر و امید بیایید و خودتان ورود کنید .

?ببینید آن طرف مرز چه عکس بزرگ و پرچمی یا پیام هایی نوشته شده و کم کاری اینور مرز را که واقعا آبرو بری می کند.

?من دیده ام اتاق های مدیران دولتی را در سرو ارومیه ؛ اتاق های مجلل که بی شک می توان به چالش گذاشت، مدیران دولتی در سرو ارومیه چقدر هزینه صرف زیباسازی اتاق هایشان می کنند و ورودی کشور اینقدر افتضاح به حال خودش رها شده است.

? رفع آلودگی بصری در شهر مرزی سرو که مستقیم با مسافران و گردشگران خارجی ارتباط دارد یک ضرورت مهم به شمار می رود که این اقدام باید بطور جامع مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

?شهر مرزی سرو که در اصل ویترین کشور عزیزمان ایران می باشد متاسفانه نمادهای مرتبط با فرهنگ غنی کشورمان در این شهر رعایت نشده است.

?از چهار راه چره که ورودی منطقه صومای برادوست می باشد گرفته تا گمرک سرو هیچ گونه نشانه ای از نمادهای انقلابی که ریشه در فرهنگ و تمدن ایران اسلامی دارد دیده نمی شود .

?زیباسازی شهر مرزی سرو که به نوعی بر پایه سلیقه های مدیران گذشته صورت گرفته است نمونه ای از آلودگی بصری در شهر سرو می باشد، وجود نخل های مصنوعی رنگ باخته که توسط مسئولین گذشته شهرداری شهر مرزی سرو در ورودی گمرک نصب شده است هیچ تناسبی با منطقه صومای برادوست و استان آذربایجان غربی ندارد.

?وجود تیر برق های شکسته و قدیمی پر تعداد با تابلو بیلبورد های زنگ زده و بدون استفاده که چندین سال است در اوج بی تفاوتی مسئولین در چهار راه چره جا خشکانده است از جمله صحنه هایی است که نظر هر گردشگری را به خود جلب میکند .

?واقعا نوشتن این واقعیت های تلخ فقط و فقط کم کاری عده ای را نشان می دهد که مدیریت را فقط داشتن صندلی های میلیونی ریاست و میزهای قشنگ می دانند و هیچ نمی دانند ؛ احساس غروری که با حرکت پرچم بزرگ و زیبای کشور و المان های بامفهومی که می تواند بر دل هزاران مسافر  نصیب شود ؛ واقعا آن سوی مرزها با این سوی مرزها چه فرقی دارد .

➕مدیرانی که هیچ ادعای ندارند و مدیرانی که یقه دیپلمات بسته اند  …

?سخن‌سردبیر
#اختصاصی_سیلوانانیوز
انتهای پیام//

?سیلوانانیوز
https://t.me/joinchat/AAAAADvyDi-SHYERn4gVkw

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.