شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
وظیفه ما در نوار مرزی حفظ وحدت و برادری است
30 بهمن 1397 - 17:41
شناسه : 6664
11

سرهنگ نوری امروز در مراسم چهلمین سال عزت و اقتدار مرزنشینان و عشایر بخش سیلوانا در مسجد دیزج سیلوانا گفت : خوشبختانه یک هفته پیش با حضور پرشور مردم  در جای جای ایران عزیز اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفتیم. وی بیان کرد: رسانه های زیادی بودند که باعث ایجاد تردید می […]

ارسال توسط :

سرهنگ نوری امروز در مراسم چهلمین سال عزت و اقتدار مرزنشینان و عشایر بخش سیلوانا در مسجد دیزج سیلوانا گفت :

خوشبختانه یک هفته پیش با حضور پرشور مردم  در جای جای ایران عزیز اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفتیم.

وی بیان کرد: رسانه های زیادی بودند که باعث ایجاد تردید می شدند و ادعا داشتند که این جشن برگزار نخواهد شد ولی هیچ‌کاری نتوانستند انجام دهند، خداوند از همه ی مردم و عزیزانی که در چهلمین سال انقلاب اسلامی به خیابان ها آمدند و با مشت های گره کرده بر دهان آمریکا و اسرائیل زدند راضی باشد.

معاون هماهنگ کننده ی لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) افزود: دنیا دو قدرت داشت غرب ، شرق که بعد از انقلاب اسلامی دنیا سه قطبی شد.
بعد از پیشرفت های سریع انقلاب اسلامی ، جنگ های داخلی به راه انداختند. هشت سال جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس را جنگیدیم .

سرهنگ‌نوری ضمن محکوم کردن حادثه دردناک در جاده ی زاهدان خاش افزود : متاسفانه ۲۷ نفر از عزیزان ما به درجه  شهادت دست یافتند و چند نفر نیز در بیمارستان در قسمت ها مختلف بستری هستند . که با دعای مردم انشالله هر چه زودتر شفا خواهند یافت.

وی افزود: ما امت واحده اسلام با رهبری فرزانه انقلاب  قوی تر از همیشه به پیش خواهیم رفت .
وظیفه همه ما در نوار مرزی حفظ وحدت و برادری است. اگر ‌چه برجام شکل نگرفت ولی همچنان جنگ اقتصادی داریم و مردم‌نوار مرزی با روش های مختلف سعی کنند که از این شرایط اقتصادی خارج‌شوند.

سرهنگ نوری گفت: امید به زندگی در جمهوری اسلامی نسبت به قبل از انقلاب ۱۰ برابر شده است.

نوری ادامه داد: گروهک‌های تروریستی جیش الظلم توسط امارات و عربستان پشتیبانی میشود که در اتفاق نظرهای فکری آن را به وجود آوردند. دولت اسلامی عراق و شام دست پرورده ی خود دولت آمریکا است و بعد از حمله به عراق ،مقام معظم رهبری گفتند که باید سوریه حفظ شود و باید آن را نجات دهیم. داعش و داعشیان‌ به درک‌واصل شدند.

وی در آخر افزود : خواهش میکنم مواظب فرزندانتان باشید و مواظب افکار پلید داعش و داغشان باشید .
و همچنین از رسانه هایی که این مراسم گرانقدر را پوشش دادند از جمله سیلوانانیوز تشکر و قدر دانی میکنم.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.