شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
وقتی صدام به حلبچه ، سردشت و دیگر شهرهای ایران حمله شمیایی می کرد موشک های کروز آمریکا کجا بودند.
19 فروردین 1396 - 10:53
شناسه : 235
34

به گزارش آژانس خبری تحلیل فرهنگی سیلوانانیوز : اولین ساعات آغازین روز گذشته هیجدهم فرودین ماه مصادف با هفتم آوریل در اقدامی تجاوز گرانه و مداخله گرانه  آمریکا پس از جوسازی رسانه‌ای در مورد حمله نظامی به دولت قانونی سوریه،  به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه با بهانه ی  تلافی جنایت شیمیایی خان شیخون حملات موشکی […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری تحلیل فرهنگی سیلوانانیوز :

اولین ساعات آغازین روز گذشته هیجدهم فرودین ماه مصادف با هفتم آوریل در اقدامی تجاوز گرانه و مداخله گرانه  آمریکا پس از جوسازی رسانه‌ای در مورد حمله نظامی به دولت قانونی سوریه،  به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه با بهانه ی  تلافی جنایت شیمیایی خان شیخون حملات موشکی ترتیب داد.

آمریکایی ها باز هم به حقوق بشر مختص فقط آمریکایی خود می نازند .

و این باعث میشود هر انسان آزاده و باسوادی در حیرت بماند .

آمریکایی ها تا کنون تاسف بارترین و تراژدی ترین جنایات بشری را در طول تاریخ بشریت رقم زده اند . چگونه است که همین آمریکایی ها در کل دنیا فقط از دمکراسی و آزادی حرف می زنند.

داعش به گفته ترامپ رئیس جمهور هم اکنون ایالات متحده ی آمریکا دست پروده ای  خود آمریکاست . هم اکنون داعش در سوریه در حال از بین رفتن است داعش  ، پسری ناتنی که از هر جنایاتی پدرش آمریکا را هم روسفیده کرده است.

دیروز بعد از شنیدن خبر حملات موشکی آمریکا به سوریه نا خداگاه به یاد عکسی افتادم که پدر غیرتمند کُرد کودک خود را بغل کرده بود و در حلبچه در اثر جنایت شمیایی رژیم بعث عراق  به زمین افتاده بود.

‎ دیروز بعد از شنیدن خبر حملات موشکی آمریکا به سوریه نا خداگاه به یاد عکسی افتادم که  خواهر و برادر کُرد در کنار هم هنگام بازی کودکانه جان داده بودند.

واقعا آمریکا ، انگلیس ، آلمان و فرانسه آن وقت کجا بودند.

چرا دنیا اینقدر حقوق بشر آمریکایی را تحمل می کند .

بله  ، پس از ۶ سال جنگ و خونریزی در سوریه این روزها  در حال دیدن اقداماتی مثبت در روند آتش‌بس و حرکت به سوی صلحی سازنده در سوریه بودیم.

در آخرین مذاکرات ژنو سوئیس  هم  که گروه معارضان که مستقیما از عربستان سرمنشاً و نطفه  ی داعش به ژنو آمده بودند، دست خالی و بدون داشتن برگ برنده فقط از مذاکرات خارج شدند  و بعد از پیروزی کلی در حلب سوریه و موصل عراق داعش در حال از بین رفتن بود اما مگر در چنین شرایطی سعودی ها  که میلیاردها دلار صرف داعش و تکفیری ها کرده اند بیکار می نشینند.

حالا وهابی ها  ، تکفیری هایی را در پیش روی خود می‌ بینند که بیش از پیش ضعیف شده اند و دیگرر نمی توانند جنایت های خود علیه بشر را به نمایش بگذارند و دولت سوریه را پیش روی خود میبینند که ابتکار عمل را در دست گرفته است.

بدین صورت پدرخوانده ی داعش یعنی آمریکا  وارد میدان شده است و چه چیز بهتر از بهانه حمله شیمیایی!

آیا واقعا آمریکا خواهد گذاشت پسر ناتنی خود داعش از بین برود بطور حتما آمریکا و متحدانش داعش با بهانه ی داعش هیچگاه تنها نخواهند گذاشت.

نویسنده : فرید قاسمی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.