دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024 ساعت ×
پایان قدرت‌نمایی اراذل و‌ اوباش در ارومیه
14 آبان 1402 - 0:04
شناسه : 19529
9

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۸نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد قدرت‌نمایی و مزاحمت برای شهروندان در سطح ارومیه کرده بودند، خبر داد. سرهنگ محمدعلی حقوردیان رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۸نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد قدرت نمایی و مزاحمت برای شهروندان در […]

ارسال توسط :

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۸نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد قدرت‌نمایی و مزاحمت برای شهروندان در سطح ارومیه کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمدعلی حقوردیان رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۸نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد قدرت نمایی و مزاحمت برای شهروندان در سطح ارومیه کرده بودند، خبرداد.

وی اظهار داشت: در پی دریافت اخبار متعدد مبنی بر اینکه اراذل و اوباش با قدرت نمایی و عربده کشی باعث سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده اند بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

حقوردیان افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند طی چندین عملیات منسجم ظرف ۲۴ ساعت؛ مخفیگاه همه  متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه تعداد ۱۸ نفر از  آن ها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان تصریح کرد: متهمان دستگیرشده که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت و نزاع های فردی و دسته جمعی  بودند پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ حقوردیان با بیان اینکه در این خصوص ۱۸ متهم (۷ نفر سطح ۲ و ۱۱ نفر نوظهور) دستگیر شدند؛ در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اشرار و هنجار شکنان را نخواهند داد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.