پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
پرداخت ۱۸ میلیارد تومان به مالباختگان در پرونده شرکت لوتوس نقده
31 فروردین 1401 - 8:46
شناسه : 16640
6

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از پرداخت ۱۸ میلیارد تومان به مالباختگان در پرونده شرکت لوتوس شهرستان نقده خبر داد. ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از پرداخت ۱۸ میلیارد تومان به مالباختگان در پرونده شرکت لوتوس شهرستان نقده خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های مجدانه که از طرف مسؤولان قضایی استان و نیز […]

ارسال توسط :

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از پرداخت ۱۸ میلیارد تومان به مالباختگان در پرونده شرکت لوتوس شهرستان نقده خبر داد.

ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از پرداخت ۱۸ میلیارد تومان به مالباختگان در پرونده شرکت لوتوس شهرستان نقده خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های مجدانه که از طرف مسؤولان قضایی استان و نیز حوزه قضایی نقده انجام شده و جلسات متعددی که در این خصوص برگزار شده است اموال توقیفی متهمان با نظارت مستقیم بازپرس و دادستان نقده به مالباختگان استرداد می‌شود.

وی گفت: روند پرداخت حق و حقوق مالباختگان همچنان ادامه دارد و تا آخر هفته نیز به تعداد۲۰۰ نفر از شکات پرداخت خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای عودت اموال شکات و مالباختگان در پرونده شرکت لوتوس دیده شده است، ادامه داد: با تمام توان در تلاش هستیم تا در نزدیکترین زمان ممکن اموال مالباختگان به آنها برگردد و پرونده تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/س

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.