پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
پس از ۲۷ سال/بزرگراه بین المللی ارومیه-سرو به بهره برداری می رسد
16 خرداد 1401 - 8:40
شناسه : 17260
8

با برنامه‌ریزی انجام شده پس از ٢٧ سال، پروژه احداث بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو به طور کامل زیر بار ترافیک می رود. عملیات اجرایی بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو از سال ۱۳۷۴ آغاز شده است، پیش از سال ۱۳۹۸، ۲۵ کیلومتر این محور زیربار ترافیک رفته بود و با تلاش‌های صورت گرفته ۲۷ کیلومتر باقی‌مانده این محور در […]

ارسال توسط :

با برنامه‌ریزی انجام شده پس از ٢٧ سال، پروژه احداث بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو به طور کامل زیر بار ترافیک می رود.

عملیات اجرایی بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو از سال ۱۳۷۴ آغاز شده است، پیش از سال ۱۳۹۸، ۲۵ کیلومتر این محور زیربار ترافیک رفته بود و با تلاش‌های صورت گرفته ۲۷ کیلومتر باقی‌مانده این محور در دو سال گذشته به اتمام رسیده است.

بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو مسیر دسترسی به پایانه مرزی سرو است که روزانه حجم بالای تردد و حمل‌ونقل ترانزیتی از این محور انجام می‌شود.

همچنین در راستای حذف نقاط پرحادثه و تسهیل در رفت‌وآمد روستاییان سه دستگاه دوربرگردان و یک دستگاه زیرگذر نیز در این مسیر احداث می‌شود.

و تأمین زیرساخت‌های لازم برای پایانه‌های مرزی به ویژه پایانه مرزی سرو جهت گسترش مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه ضروری است  آسفالت قسمت پایانی پروژه به طول ٣ کیلومتر با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان؛ بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو یکی از محورهای آنتنی و منشعب کریدور بزرگراهی غرب کشور است و تکمیل تعریض و بهسازی آن، زمینه جهش در حجم مبادلات تجاری منطقه را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

 

 طی حکمی از سوی داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پیمان آرامون به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی منصوب شد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری و مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان‌غربی از سوابق مهندس پیمان آرامون می‌باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.