شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
پیام استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت روز ۱۳ آبان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی”
12 آبان 1401 - 11:09
شناسه : 18323
14

۱۳ آبان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” تجلی اراده‌ی ملتی است که با تکیه بر ایمانی استوار، با گامی بلند و تاریخ‌ساز، تحقق اندیشه‌ی آرمانی و رهایی‌بخش استکبارستیزی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) را سرعت بخشید. پیام استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت روز ۱۳ آبان  “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” در این پیام‌ […]

ارسال توسط :
۱۳ آبان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” تجلی اراده‌ی ملتی است که با تکیه بر ایمانی استوار، با گامی بلند و تاریخ‌ساز، تحقق اندیشه‌ی آرمانی و رهایی‌بخش استکبارستیزی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) را سرعت بخشید.

پیام استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت
روز ۱۳ آبان  “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی”

در این پیام‌ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان  “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی”  تجلی اراده‌ی ملتی است که با تکیه بر ایمانی استوار، با گامی بلند و تاریخ‌ساز، تحقق اندیشه‌ی آرمانی و رهایی‌بخش استکبارستیزی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) را سرعت بخشید.

۱۳ آبان تجربه گرانسنگ استکبار ستیزی؛ ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار را به سُخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب کرد و بار دیگر حلاوت پیروزی حق بر باطل را به کام خداجویان آزاد‌اندیش چشاند و اینک نیز با درایت و تدبیر خردمندانه‌ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایران اسلامی مقتدرانه، هراس‌زدایی از شیطان بزرگ را به منصه‌ ظهور رسانده و به رغم همه دشمنی های استکبار، ملت ایران مقاوم و پیروز ایستاده است.

اینجانب به روح پاک امام راحل (ره) و روان پاک شهدای دانش آموز درود می‌فرستم و یوم الله سیزدهم آبان را به محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی  امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) و ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و با دعوت از اقشار مختلف مردم رشید آذربایجان غربی جهت حضور در راهپیمایی سیزده آبان، برای همگان سعادت و سلامت آرزومندم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.