شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
پیام تبریک روز روابط عمومی 
27 اردیبهشت 1400 - 9:53
شناسه : 12773
10

سالها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه ، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است.   اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در […]

ارسال توسط :

سالها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه ، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است.

 

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است و این روزها بیشتر از همیشه به پویایی و تلاش مجموعه های روابط عمومی نیازمندیم تا مدیران و فعالان این حوزه بتوانند به رسالت واقعی خود که همانا “خانه مردم و تریبون سازمانی” و حلقه رابط مردم و نهاد مربوطه و دستگاه اجرایی می باشند ، عمل نمایند.

 

«اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب

سخن گفتن از روی علم،آگاهی و اطلاع است»

 

بی شک دستیابی به کلید واژه‌هایی همچون شفافیت، پاسخگویی، سرمایه اجتماعی، مشارکت اجتماعی، مسئولیت اجتماعی، اعتماد عمومی، همدلی و هم‌افزایی با بهره‌گیری یک روابط عمومی هوشمند در سازمان امکان‌پذیر است.

 

فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز “ارتباطات “و “روابط عمومی”  را به همکاران خدوم ، پرتلاش ، سخت کوش و  ارجمند در روابط عمومی و ارتباطات به عنوان منادیان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تبریک و تهنیت گفته و آرزوی عافیت و عاقبت به خیری و توفیق روز افزون در عرصه خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی را داریم.

بهار عمر و ایام عزتتان مستدام.

 

? بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز

جهانی روابط عمومی و ارتباطات گرامی باد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.