شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
پیام تسلیت حجت‌الاسلام قریشی در پی درگذشت جانباز سرافراز شهید مصطفی سلطانی
04 اسفند 1399 - 19:42
شناسه : 11439
9

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، امروز، ۴ اسفند در پیامی درگذشت جانباز سرافراز و مجاهد انقلابی مصطفی سلطانی را تسلیت گفت.   متن پیام بدین شرح است:   «بسم الله الرَّحمن الرَّحیم   مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا   […]

ارسال توسط :

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، امروز، ۴ اسفند در پیامی درگذشت جانباز سرافراز و مجاهد انقلابی مصطفی سلطانی را تسلیت گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

«بسم الله الرَّحمن الرَّحیم

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 

خبر درگذشت جانباز سرافراز و مجاهد انقلابی و خستگی‌ناپذیر مرحوم حاج مصطفی سلطانی که نماد ایستادگی و مقاومت در تقابل با ایادی استکبار و احزاب منحله در منطقه بود موجب تألم و تأثر شد.

 

ایشان که بارها و بارها در نبرد با مزدوران منطقه‌ای و ایادی استکبار و پس از ترورهای مکرر و ناموفق تا پای شهادت پیش رفت، نشان داد که در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و پیشبرد آرمان‌های امام راحل ثابت قدم و استوار است و به عنوان محور اتحاد شیعه و سنی در دفاع از کیان جمهوری اسلامی پرچمدار خواهد بود.

 

فقدان این رزمنده دیرین جبهه حق را به مردم آذربایجان‌غربی و خانواده محترم ایشان و عشایر غیور کرد منطقه و همه رزمندگان و مجاهدان و پیشمرگان مسلمان کرد، تسلیت گفته و برای بازماندگان گرامی و دوستداران ساحت ولایت‌مداری آرزوی اجر و صبر دارم.

 

سیدمهدی قریشی

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.