شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
پیشرفت چشم گیر ارومیه در سایه مدیران کار آمد
13 خرداد 1396 - 8:18
شناسه : 1092
26

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانانیوز : اقدامات ارزنده و گسترده ای مدیران شهرداری کلان شهر ارومیه در راستای تعییر سیمای شهر ارومیه در چهار سال گذشته امریست قابل تقدیر و ستودنی که با زحمات شبانه روزی شهرداری و اعضای شورای شهر به بار نشست. احداث پروژه های متعدد روگذرو زیر گذر با عنوان […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانانیوز :

اقدامات ارزنده و گسترده ای مدیران شهرداری کلان شهر ارومیه در راستای تعییر سیمای شهر ارومیه در چهار سال گذشته امریست قابل تقدیر و ستودنی که با زحمات شبانه روزی شهرداری و اعضای شورای شهر به بار نشست.

احداث پروژه های متعدد روگذرو زیر گذر با عنوان کمربند شهر که در جهت روان سازی حجم ترافیک شهر ارومیه صورت گرفت یکی از مهمترین و اساسی ترین گام هایی بود که در مدت اندک و با همت مضاعف صورت پذیرفت.

امروزه مهمترین شاخه ی مدیریت شهری برنامه ریزی و استفاده صحیح از امکانات موجود می باشد زیرا  ساماندهی و کنترل امکانات تداعی کننده اصلی در شهر سازی مدرن میباشد که به همین جهت شهرداری و شورای شهر ارومیه توانسته با عمکرد مناسب خود به تمامی شعار های خود در این زمینه جامع عمل بپوشانند.

بهره گیری از کارشناسان و سرمایه های فکری بومی در مدیریت شهر سازی فرصت خوبی را فراهم ساخت تا جوانان با استعداد به نوعی اعتماد به نفس و خود باوری در عرصه پل سازی و راه سازی برسند.

توجه ویژه به احیاء و گسترش فضای سبز از جمله کاشت لاله های زیبا و کم یاب در پارک های سطح شهر که نقش به سزایی در ایجاد روحیه و انگیزه در شهروندان دارد از اقدامات مهم دیگر شهرداری ارومیه در چند سال گذشته بوده است.

به هر ترتیب زندگی شهری یک نوع زندگی جمعی به شمار می رود و همه شهروندان برای موفقعیت در این زندگی بایستی در سایه هم اندیشی و همکاری شرایط بهتری را برای ایجاد بسترهای مناسب در جذب سرمایه گزاران  به وجود آورند تا  بدین ترتیب شاهد شهری آباد و مدرن در سطح کشور باشیم .

سرمایه گزاری هدفمند و اصولی بخش دولتی در طرح های عمرانی و فضای سبز ارومیه تاثیر به سزایی در ایجاد انگیزه در بین سرمایه گزاران داخلی داشته است به طوری که بخش خصوصی در دو سال اخیر سرمایه گزاری های  زیادی در بخشهایی از جمله احداث هتل و پاساژ داشته است و با ادامه این روند انتظار می رود صنعت توریسم دوباره در این شهر احیاء شود.

با روندی پیشرفتی که همچنان ادامه دارد به زودی همه ی ما شاهد افتتاح بزرگترین و مدرترین دنیای بازی خاورمیانه  و همچنین افتتاح اولین خط تراموای کشوردر ارومیه خواهیم بود که انشالله با به اتمام رسیدن این پروژها تغییرات اساسی در جذب گردشگران داخلی و خارجی خواهیم داشت.

ارومیه

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.