شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
کاهش شصت درصدی حجم ترانزیت کالا از گمرک مرزی سرو
18 خرداد 1396 - 0:01
شناسه : 1197
33

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانانیوز : میکائیل صفری در گفتگوی اختصاصی با سیلوانانیوز از کاهش شصت درصدی حجم ترانزیت کالا از گمرک مرزی سرو  نسبت به ماه گذشته خبر داد . میکائیل صفری مدیر گمرک مرزی سرو  عدم استقبال تجار برجسته برای صادرات عنوان کرد و خاطر نشان  نمود : صادر کنندگان کشورمان به […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانانیوز :

میکائیل صفری در گفتگوی اختصاصی با سیلوانانیوز از کاهش شصت درصدی حجم ترانزیت کالا از گمرک مرزی سرو  نسبت به ماه گذشته خبر داد .

میکائیل صفری مدیر گمرک مرزی سرو  عدم استقبال تجار برجسته برای صادرات عنوان کرد و خاطر نشان  نمود : صادر کنندگان کشورمان به دلیل عدم مدیریت در حساب و همچنین عدم پایبندی به قانون تجارت گمرکی از صادرات در قالب ترانزیتی خوداری میکنند و همواره بر این تلاش هستند که به جای طی کردن مراحل قانونی و پرداخت مالیات و عوارض اقلام خود را از طریق مسافری صادر کنند تا با این روش از مالیات و پرداخت عوارض خوداری کنند.

وی اضافه کرد : با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان صادرات چمدانی خرما و قند به کشور ترکیه بیش از شصت و پنج درصد افزایش داشته است که آن هم به دلیل کاهش مالیات خرما به خاطر نیاز کشور ترکیه بوده است .

مدیر گمرک مرزی سرو همچنین از افزایش تردد مسافر و توریست در پایانه مسافری سرو اشاره کرد و گفت : تردد مسافر و توریست بر خلاف ترانزیت بیست درصد افزایش داشته است که عمده مسافران ورودی به کشور از کشور ترکیه و سوئد بوده و انتظار می رود این آمار با نزدیک شدن به فصل تابستان بازهم  افزایش پیدا کند .

میکائیل صفری در پایان از طرح دولت برای افزایش صادرات خبر داد و افزود : دولت در اقدامی خوب و پسندیده برای تشویق تجار کشورمان برای صادرات بیشتر نه تنها آنها را از مالیات معاف کرده است بلکه با تعیین جوایز نفیس سعی در ایجاد انگیزه برای صادرات هر چه  بیشتر دارد  تا بدین ترتیب بتواند تا حدودی از تولید داخل حمایت کند.

گمرک سرو

گمرک سرو

انتهای پیام/

 

پایان گزارش/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.